Santa Marta - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Santa Marta - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Santa Marta

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 Januari 2020 | Colombia, Santa Marta

Zo, tijd voor weer een berichtje. Na het canyoningen ben ik de volgende dag gaan abseilen langs de waterval van Juan Curi, 70 meter. Een hele klim om er te komen, maar dan heb je ook wat. En dat was gaaf, had het nog wel 5x willen doen. Nog een poosje nagenieten daar en teruggegaan met lokale bus. Volgende dag een dagtocht gemaakt naar de Chicamocha canyon en een grot.Eerst een uur rijden over onverharde bergweggetjes en toen nog een stuk lopen naar deo grot. Ik was alleen en dus alle aandacht van gids Adriaan. Sprak goed Engels en dat was heel prettig voor de uitleg in de grot. Er zaten best heftige passages in, waar je net aan door kon. Iets buiten mijn comfort zone, maar te doen. Na 2 u stonden we weer buiten. Terug naar de auto en door naar een plek waar de wandeling begon naar een prachtige uitkijk over doe canyon aan de oorsprong van een waterval die 110m de canyon in viel. Je zag alleen het bovenste stuk. Heel mooi.
Nu ik alle activiteiten wel had gedaan, nog 2 dgn relaxen en met andere reizigers te hebben gepraat, zit San Gil er wel op.
GA met doe nachtbus naar Santa Marta, 13 u. En daar ben ik nu. Het is hier nog iets warmer en heb zicht op de zee. Maandag ga ik een trekking maken naar de Lost City voor 5 dgn. Heb er zin in.
Tot later.

Diana van M wat leuk iets van jou te horen, weer verhuist las ik en nog gefeliciteerd met je verjaardag, 31 Dec.
Jannie en Teun ook speciale groetjes en een mooi 2020

• 04 Januari 2020 - 15:31

Marie-José :

Zo Ellen, wat ben je weer lekker op dreef. Leuk om te lezen.

• 04 Januari 2020 - 15:43

Gerard Boots :

Hoi Ellen
    Lekker genieten veel plezier en een goed en gezond 2020 .

• 04 Januari 2020 - 15:59

Monique:

Ha die Ellen, wat ben je toch een stoer wijf, leuk je weer zo in actie te zien. In ieder geval een heel goed begin van 2020 waarbij ik je nog veel leuke en spannende ervaringen wens. Zo te horen gaat het allemaal wel goed en weer een spannende actie in het vooruitzicht. Heel veel plezier en tot horens. Groet Monique

• 04 Januari 2020 - 17:15

Ber:

Beste wensen Ellen! Jouw jaar kan niet meer stuk! Leuk om op afstand mee te genieten van je kostelijke avontuur en mooie foto's. Word vervolgd.

• 04 Januari 2020 - 19:17

Marjolein Van De Pol :

Hoi Ellen! Wat een mooie reis maak je weer! Heel veel plezier nog!

• 04 Januari 2020 - 22:53

Urmi:

Wat een goed begin van het nieuwe jaar, mooie belevenissen.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

• 05 Januari 2020 - 09:12

Jet De Veer:

Mooie beleving , knap van je!
    Nog de allerbeste wensen en nog een mooie trip toegewenst.

• 05 Januari 2020 - 13:28

Marja:

Hoi Ellen,
    Jij ook een goed begin van 2020. Is wel heel bijzonder begonnen.
    Echt stoer. Zo te zien is het genieten daar.
    Groet
    Marja

• 08 Januari 2020 - 09:39

Trudi:

Pffff zeker lekker bezig zo net begin 2020, klein beetje claustrofobisch in die grot El ? Brrrr veel succes met de trekking!