Kerstwensen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Kerstwensen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Kerstwensen

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

23 December 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi Allemaal
Even een kort bericht.
Alles gaat goed en voorspoedig. Zit nu in Tadlo een klein dorp met veel toeristen, vandaar een internet mogelijkheid die heel duur is.
Ik wil iedereen een hele fijne witte Kerst toewensen en natuurlijk voor 2011 veel avontuur in goede gezondheid.
Over een paar dagen ben ik in Pakse en zal daar de site weer bijwerken.
Jan, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. (Mijn vader had vandaag 79 geworden)
Urmi, Gefeliciteerd de 25 ste met je verjaardag
Jaco, Gefeliciteerd de 29 ste met je verjaardag en zitten jullie al in het nieuwe huis?
Peter B. Gefeliciteerd de 31ste met je verjaardag en sterkte met je gebroken rib, zal wel pijnlijk zijn. Niet te veel lachten.
Wil, gefeliciteerd de 1ste jan. met je verjaardag en de groetjes aan je pa en ma.
Netty, ja die foto was inderdaad voor jou bedoeld, grapje.
Hele dikke kus voor iedereen. Ellen

• 23 December 2010 - 07:57

Dick:

He Ellen,

Jij ook een heel fijne Kerst toegewenst. Aan de weersomstandigheden zal het niet liggen bij jou. Wij maken ons op voor een witte kerst. En in Friesland wordt al enigszins "gedreigd" met een 11- stedentocht.
    Ik wacht het rustig af.

Have fun!!

Dick

• 23 December 2010 - 07:57

Inke:

Fijne dagen, Ellen!

• 23 December 2010 - 09:08

Gretha:

Ellen, ook voor jou de beste wensen en een gezond fiets jaar. Onder toezicht van de foto's van pa en ma Geus in de schuur bij Ellen en Sanne een kerststuk gefrabiceerd. Was weer even terug op de hoogegeest, met al z'n goede herinneringen. Het gaat je goed.

• 23 December 2010 - 09:13

Ineke:

Bedankt voor de felecitatie en kerstwensen! Jij natuurlijk ook een hele fijne kerst toegewenst.
    Nee. we zitten nog niet in het nieuwe huis, vieren wel Jaco's verjaardag daar. In januari een nieuw aanrechtblad en nieuw wastafelblad in de badkamer. Stoffering en nieuwe meubels ergens in Januari en Februari verwacht ik de grote overtocht!
    Eerst nog genieten van onze wintersport in Nederland! Het ziet er prachtig uit buiten maar geeft enig overlast in het verkeer. Fietsen op plaatsen waar niet gestrooid is, is niet te doen. Totaal is er zeker zo'n 25 centimeter gevallen. Gelukkig hebben de kids vakantie!

• 23 December 2010 - 09:41

Rina:

Hoi Ellen, Wij wensen jouw hele fijne kerstdagen en ben nieuwsgierig wat je eet met kerst?
    Groetjes, Cor en Rina

• 23 December 2010 - 09:47

Sandra:

Hoi Ellen,

Jij ook fijne feestdagen En een goed en gelukkig 2011 gewenst.
    groet, Sandra

• 23 December 2010 - 10:04

Peter En Janny:

Gaat allemaal wel weer lukken met de Ribbenkast maar was wel even behoorlijk pijnlijk.
    Mijn verjaardag wordt dit jaar weer eens op oudejaarsdag zelf gevierd in de middag en ik zie vanzelf wel wie of wat er blijft zitten tot nieuwjaar.
    Hele fijne dagen voor jou en nog veel fiets en reis plezier in het nieuwe jaar.
    Groetjes Peter, Janny en Maya.

• 23 December 2010 - 10:12

Rietje:

Warme wensen voor de Kerst
    en een sportief, gezond en gezellig 2011. Groetjes Rietje

• 23 December 2010 - 10:20

Urmi:

He Ellen, Warme en sfeervolle kerstdagen en een sportief en gezond
    2011 toegewenst. Tot ziens in het nieuwe jaar!
    Groetjes Leon en Urmi.

• 23 December 2010 - 10:44

Berna:

He Ellen, jij ook een fijne kerst met lekker weer. Wij winteren nog wel even door. Wel een mooie witte wereld maar soms wat ongemakkelijk.
    Een goede jaarwisseling met veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!
    Groet van ons allemaal, Berna

• 23 December 2010 - 10:46

Maaike En Bram:

Blijft leuk om in veel te warme landen kerstbomen te zien. Helemaal met je tante eronder.
    Hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
    Liefs en een dikke hug!

• 23 December 2010 - 10:50

Tiny:

Lig Lau go.... weer lekker lui onder de kerstboom!? Staat Tiny hier go.... ver...de go.... weer te kloten omdat de kerstlampjes in de knoop zitten.
    Heb jij vorig jaar zeker go...ver.. opgeruimd!?

Nou ja maakt er dan toch maar een go... goeie kerst van. Want stiekem houdt Tiny toch wel van je

• 23 December 2010 - 11:21

Monique:

Ha die Ellen,
    Dankjewel voor je goede wensen, ook voor jou een prettige kerst maar dat lukt wel onder die boom dat is zo te zien. Ook een goede jaarwisseling en met een lekker drankje en haring op het consulaat of is dat te ver weg?
    Nog veel plezier op reis en groet,
    Monique

• 23 December 2010 - 12:30

Peter En Francis:

Hoi tante!

Inderdaad een witte kerst zal wel lukken. Al zijn we de sneeuw wel weer beu hier. Er is zowat geen doorkomen aan. Nee, dan is dat zonnige weer bij jou een stuk aantrekkelijker.
    Jij ook hele fijne feestdagen en een goeie jaarwisseling toegewenst.

liefs Peter en Francis

• 23 December 2010 - 12:51

Lida:

Lieve Ellen, hele fijne feest- en fietsdagen. Leuk dat je die versiering al die tijd met je meegezeuld hebt....Is dat een nieuw rokje? of had ik die nog niet gezien? Heb gisteren proefgedraaid met het kerstdessert. Ben niet tevreden. Vandaag maar weer eens oefenen. Vanmiddag met de kids een film bekeken (Timboektoe) Het is tenslotte kerstvakantie.

• 23 December 2010 - 13:04

Els U:

He muts, waar is je muts. Geintje. Hier heb je n.l. een echte berenmuts nodig. Het is behoorlijk koud vandaag. Een flinke noordooste wind. En het voelt erg koud aan. En.....NK marathon wordt gereden zeer vroeg in het seizoen. Nou dan ben je weer een beetje op de hoogt. Trouwens Jan van Karin zou 24 december uit Somalie komen, blijft nu tot 20 januari weg. Moet Nederlanders evacueren uit Ivoorkust. Jammer voor Karin. Janbaalde ook als een stekker. Lieverd. Fijne kerstdagen en een goed 2011. Hoor van je. Els.

• 23 December 2010 - 17:56

Jezus:

ha zus, hier is t ook heel gezelli morgen wordt het natuurlijk een bende!! al het volk komt en gaat samen koken, zie je het al gebeuren met 8 man in de keuken en ik hoef niets te doen!!!!!!!!!!!!!!
    jezus

• 23 December 2010 - 19:33

Bert:

Hey levensgenieter,
    Jij ook mooie kerstdagen toegewenst,maar dat zal wel lukken daar in het zonnetje.De volgende keer ga ik met je mee,want die koude ellende hier is niks.Tot morgen.

• 23 December 2010 - 22:08

Claes:

Hoi Ellen, wat een afstanden leg je af zeg, en wat een mooie foto's! Dank je voor je Kerstwens, wij wensen jou ook fijne Kerstdagen! Van de sneeuw zul je daar geen last hebben (ik zat dinsdag 5 uur vast in de trein bij Oostzaan!) Groetjes van ons 4tjes XXXX

• 24 December 2010 - 08:02

Harry:

Lieve Ellen,

Ook voor jou een fijne kerst en natuurlijk een mooi begin van het nieuwe jaar. Dikke kus!

• 24 December 2010 - 15:17

Hoi :

Ziet er gezellig uit zo ellen in je fleurige rokje bij de boom...
    Ik hoop dat je een hele bijzondere kerst zult hebben.
    Wij hebben die ook....

liefs ellen

• 24 December 2010 - 21:30

Jolanda Krijgsman:

Zo... eindelijk heb ik je weer gevonden, sorry hoor... maar lees je verhalen heel trouw op de uitdraai in de koffie kamer!!
    Hele fijne dagen toegewenst! Groetjes Jolanda

• 25 December 2010 - 08:31

Romy:

Hoi Ellen,
    Jij ook hele fijne kerstdagen en een mooi 2011 alvast!
    Liefs, Romy

• 25 December 2010 - 11:16

Lenie En Frits:

Dag Ellen,
    ook jij een goede kerst van ons. We hebben zojuist je reisverslagen gevonden en gaan deze uitgebreid lezen.
    Fijne jaarwisseling daar.
    Groet,
    Lenie en Frits.

• 25 December 2010 - 13:50

Renate :

Hoi, lieve schat. Binnenkort ff skypen??
    hier alles zijn gangetje. niks nieuws....afgelopen week Dex te logeren gehad...zus op skievakantie met de meiden en was zeer vermoeiend...het is een nachtbraker! Ben gesloopt. Vandaag 1e kerstdag en witte wereld. Geen nieuws uit friesland dus afwachten maar.....leuke slingers daar.....je bent al stuk afgevallen zie ik al.....doe je rustig aan en denk aan jezelf!! Dikke kus en ook een fijne kerst gewenst en goed uiteinde en begin!!

• 26 December 2010 - 08:39

Mieke:

he ellen,
    ook een kerstgroet van ons allemaal uit oosthuizen.gisteravond gezellig gegeten met oma ,astrid en fam.oma achter de pc gezet om al je avonturen te volgen dus die is ok weer bij.vandaag rondje zeevang met de honden ze vinden de sneeuw geweldig,hier ligt nog een best pak
    kijken weer uit naar je volgend bericht! groet mieke

• 26 December 2010 - 13:35

Marja:

Hoi Ellen. Het is inmiddels 2de kerstdag en "De Klus" is weer geklaard. Ik ben weer bij de mensen gekomen. De drukte weer achter de rug. Enne.... vooral weer veel bij geslapen. Gister heerlijk gegeten, dat hoort bij De Kerst. Vanochtend weer lekker geschaatst en mijn rondjes gereden in Leiden. Hoop dat jij ook een leuke Kerst hebt. Als ik het zo zit te tikken denk ik: Hoe zou dat zijn een Kerst in de zon ?? Kan het mij niet voorstellen. Heb je dan wel een Kerst gevoel ?? Ik hoor het antwoord nog wel een keer. Ik wil je alvast een heel mooi begin van 2011 wensen. En vooral lekker genieten daar, En van je vrijheid. Niets hoeft. Wij gaan ons opmaken voor de oliebollen en appelflappen.
    Groet Marja

• 27 December 2010 - 17:10

Angeline Van Schaik:

Dag Ellen, ik ben 1 van je revalidatiefans. Lees met veel plezier al je avonturen. Grappig, zoals je altijd mensen tegenkomt die iets soortgelijks doen: backpackers ontmoeten backpackers, lifters lifters, treinreizigers treinreizigers, motorrijders motorrijders, enz. Dat geeft er toch wel wat sjeu aan denk ik. Je leeft het leven zo wel heel intensief, van heel fantastisch naar er helemaal doorheen zitten. Geniet er vooral lekker van, dit is uniek! Liefs en veel plezier nog.

• 27 December 2010 - 18:03

Erica :

Hoi Ellen,

de kerst is al voorbij, maar ik wens je nog hele fijne dagen en natuurlijk een goed nieuw jaar. Ziet er toch ook wel goed uit, Kerst bij 30°. Van mij mag hier de derrie wel weg, het wordt nu pap die opvriest. Maar het zag er allemaal fanastisch uit zoveel sneeuw. Veel geluk en geniet ervan!

• 27 December 2010 - 19:21

Annette:

De foto is erg grappig zeg, toch nog onder de kerstboom. Het voelt wel of je al lang weg bent hoor! De herdenkingsdagen komen ook langs voor jou. We denken aan je.
    Ik heb gister tochtje monikkendam-volendam geschaatst, op de gouwzee, helaas dooit het vandaag dus einde oefening. Het was wel heerlijk hoor.
    Ellen, heel veel plezier, geniet van je mooie avontuur, veel geluk en gezondheid in 2011 van ons allemaal. liefs annette

• 27 December 2010 - 23:01

Cock:

Hallo Ellen,
    Die kerstwens aan jou daar ben ik te laat voor. Maar je hebt het natuurlijk heerlijk gehad in de warmte daar.
    Staat je goed hoor met zo'n vrolijk gekleurde rok onder de kerstboom met SLINGERS!
    Wij wensen jou ook een goed, gezond en avontuurlijk 2011.
    Hartelijke groet, John en Cock