Nog één week voor vertrek - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Nog één week voor vertrek - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Nog één week voor vertrek

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

15 Oktober 2012 | Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Hola Allemaal
Het is bijna zover, ik ga er weer vandoor. Zuid-Amerika is weer aan de beurt. Bolivia, want ik wil toch een keer over die zoutvlakte fietsen. Peru, om de bouwwerken van de Inca's te inspecteren en Ecuador om een vulkaan te beklimmen en naar de Galapagos-eilanden te gaan om een mooie duik te maken en de dieren toe te spreken.
M'n spullen zijn bij elkaar gezocht en liggen klaar om ingepakt te worden. De fiets is helemaal gestript en weer opgebouwd door mijn lieve vriendje Bert. (Hij is echt een kanjer)
Ik ga jullie weer op de hoogte houden van al mijn belevenissen zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.
Tot de volgende mail en laat ook eens wat van je horen.

Hasta pronto.

  • 04 Oktober 2012 - 23:00

    Ellen De Geus:

    Ha Ellen
    Wat leuk dat je weer weg gaat. Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes van ?

  • 04 Oktober 2012 - 23:10

    Monique Godefrooij:

    Ha die Ellen,

    Leuk hoor weer zo'n reis. Ziet er allemaal weer heel spannend uit en dat zal het ook vast wel weer worden. Ik ga je weer met veel plezier volgen, je bent benijdenswaardig moedig vind ik.
    Heel veel plezier en groet,
    Monique

  • 04 Oktober 2012 - 23:46

    Rina:

    Hoi Ellen , fantastisch en stoer hoor! Hoe lang ga je? Gr.. Rina

  • 05 Oktober 2012 - 07:35

    Ria Zitman:

    Goedemorgen Ellen,
    Ik ga je volgenen hoor en wens je een heel goede reis, goede benen, goede ontmoetingen enz. Heel veel plezier.
    Groetejs, Ris

  • 05 Oktober 2012 - 08:19

    Frank Van Zwol:

    Gaaf dat je weer een grote tocht gaat ondernemen. Hoe je met de fiets naar de Galapagos komt is me nog niet helemaal duidelijk,maar dat gaan we ongetwijfeld lezen. Succes met deze nieuw en vast weer avontuurlijke tocht!

  • 05 Oktober 2012 - 09:09

    Cora:

    Hoi Ellen,

    Wat geweldig weer allemaal wat je allemaal weer wilt gaan doen. Ik wens je heel veel plezier en ik ga je volgen.

    Groetjes Cora

  • 05 Oktober 2012 - 09:56

    G. Mus:

    Ellen, wat geweldig dat ik thuis weer mee mag reizen naar die zeer interessante gebieden. Blij te horen dat je een hele lieve vriend hebt. Door twee ziekenhuisopnamen op afdeling cardiologie had ik niets meer laten horen. Op de reünie ter gelegenheid van het 400 jarig bestaan van de Beemster ontmoette ik Klaas Kerkhoven (studeerde eerst diergeneeskunde, werd daarna gemeentesecretaris en was burgemeester van Ilpendam, je moeder heeft daar veel mee gelachen). Hij wist niet dat je moeder overleden was en vroeg naar haar. Dat doet toch goed. Heel veel liefs en alle goeds, pas goed op jezelf! Greet

  • 05 Oktober 2012 - 10:22

    Geeske:

    'Elle gaat fietsen' - de feiten zijn duidelijk, zelfs voor kleine Emiel! Wij wensen jou een hartstikke mooie, fijne reis toe en zien uit naar de plaatjes. Toitoitoi en liefs van Geeske, Evert en Emiel

  • 05 Oktober 2012 - 11:36

    Urmi.:

    Ik ga weer met je mee reizen, mee leven en mee genieten hoor!
    xx Urmi.

  • 05 Oktober 2012 - 12:43

    Hetty Van Den Oever:

    Hoi Ellen,

    Is het al zover. Wat vliegt de tijd toch. Succes met de laatste voorbereidingen. Ik ga met je mee genieten. Alvast een hele goede (vlieg) reis gewenst!

    Liefs,

    Hetty

  • 05 Oktober 2012 - 16:39

    Marie-jose:

    daar-gaat-ze-weer, fantastisch El dat je steeds weer je dromen waarmaakt. We zijn benieuwd naar je
    avonturen. Succes met de fiets en we horen van je. Greeeetzzz

  • 05 Oktober 2012 - 16:45

    Bert:

    Hoi schatje,

    Nog één week en dan ga je alweer weg,op avontuur.Ik vind het wel stoer van je dat je weer zo'n grote reis onderneemt.Het zal deze keer wel wat zwaarder worden dan je laatste reis in Azie,maar je wilskracht is groot genoeg om deze trip tot een goed einde te brengen.En je weet,je vriendje staat 24/7 voor je klaar.

    Tot morgen.

  • 05 Oktober 2012 - 18:22

    Mieke:

    ja natuurlijk gaan we weer een beetje met je mee,hele fijne reis!!!

  • 05 Oktober 2012 - 20:44

    Evert:

    Dag mevrouw Pontresina,
    Veel plezier in China.
    Oh nee, in Bolivia,
    ik zou me bijna vergissen, ja!

    Groeten mede namens vrouw en kind, Evert

  • 06 Oktober 2012 - 10:49

    Wim:

    Tja, ik zal je missen, Ellen. Maar wij zullen je volgen vanuit Nederland, Thailand en .......
    Een hele goede en fijne reis toegewenst, maar vooral pas goed op je zelf. Liefs W&W

  • 06 Oktober 2012 - 17:47

    Anneke:

    ha zus, vooral veel genieten....
    jezus

  • 06 Oktober 2012 - 19:23

    Marja:

    Hoi Ellen,
    Als ik Peru hoor (lees) komen bij mij de herinneringen weer boven.
    Heel veel mooie fiets kilometers gewenst. Ik ga je weer volgen.
    En tot ergens in 2013 ..... wat klinkt dat hé.
    Groet Marja

  • 07 Oktober 2012 - 14:12

    Rita:

    Hoi Ellen
    Nog een paar dagen en dan ga je vertrekken
    Geniet ervan.
    Veel fiets en kijkplezier.
    Groeten Rita

  • 08 Oktober 2012 - 08:20

    Erica:

    Hoi Ellen,

    Geniet er weer van, wse zullen je volgen via je reisverslagen.
    Groet, Edermy

  • 08 Oktober 2012 - 16:32

    Margriet:

    dag knuffel-vriendinnetje......

  • 08 Oktober 2012 - 19:17

    Marijke Van De Rembrandtsingel:

    Hee wereldreizigster, je bent natuurlijk al weer een tijd in Nederland, en dan gaat het kriebelen bij jou, denk ik! Ik wens je een mooie reis toe, met veel mooie ontmoetingen en avonturen en geen fiestpech. Enne, alvast van harte met je verjaardag.

  • 08 Oktober 2012 - 23:00

    Cock:

    Hallo Ellen,
    Spannend hoor dat je weer zo'n grote trip gaat maken.
    We wensen je een prachtige reis met heel veel nieuwe ervaringen.
    En..............kom weer veilig thuis!
    Hartelijke groet,
    John en Cock

  • 09 Oktober 2012 - 16:41

    Mieke:

    hallo ellen en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

  • 09 Oktober 2012 - 19:23

    Lenie :

    Dag lieve Ellen,

    Heel veel prachtige fietsmomenten, ontmoetingen, wonderen en verwonderen en veel GENIETEN! Wat ga je weer een groot avontuur tegemoet! Wij wensen je een prachtige en veilige reis met HEEL VEEL PLEZIER!
    Lieve groet,
    Frits en Lenie

  • 11 Oktober 2012 - 21:05

    Jolanda Krijgsman:

    Hoi Ellen,
    Heb je helemaal niet meer gesproken.... ik wens je een hele fijne reis en ik vind het super leuk om via je site op de hoogte te blijven. Doe voorzichtig... en kijk uit voor enge mannen ;-)
    Groetjes Jolanda
    PS: Mn e-mail adres is gewijzigd, dus hierboven staat de goede.

  • 12 Oktober 2012 - 16:42

    Isa:

    Hallo Ellen,
    Een hele mooie en goede reis gewenst!! Fijn dat we je zo kunnen en mogen volgen.
    Groetjes:Isa.

  • 13 Oktober 2012 - 13:36

    Janny En Teun:

    Ellen,
    heel veel plezier op je tocht; we vinden het fijn, je weer te kunnen volgen. Goeie reis en succes!
    Janny en Teun

  • 13 Oktober 2012 - 22:25

    Lida:

    Hoi Ellen,
    Laatste dagen voor vertrek. Nog even genieten van ons herfstweer in NL..........
    Fijne dag morgen!
    Goeie reis overmorgen!

  • 31 Oktober 2012 - 07:48

    Marcel:

    Hey El, ik hoop dat je weer een onvergetelijke reis hebt. Enjoy. Groetjes Mars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 929
Totaal aantal bezoekers 180685

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: