Laatste nachtje thuis - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Laatste nachtje thuis - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje thuis

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Oktober 2012 | Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Doei allemaal
De fiets zit in de doos en de tassen in de flightback. Ik ben er helemaal klaar voor en heb er erg veel zin in. Morgen om 10 voor één ga ik de lucht in. Dus het volgende berichtje zal vanuit Sucre komen in de loop van de week. Dan horen jullie hoe de reis verlopen is en of al mijn spullen aangekomen zijn.
Jullie ook allemaal een fijne tijd hier in Nederland en laat zo nu en dan ook iets van je horen.

Groetjes en dikke kus, Ellen

• 14 Oktober 2012 - 21:10

Berna:

He Ellen, heel veel plezier, succes en een mooie tocht gewenst. Ik ga je weer vol spanning volgen en ook wel reageren. Toi,toi,toi. X

• 14 Oktober 2012 - 21:35

Marja:

Hoi Ellen,
    Geniet van je laatste nachtje in Zoeterwoude !!! Met dit super Hollandse weer/regen, zal dat zeker lukken. Het is weer spannend. Ik ga je zeker weer volgen.
    Doei. Marja

• 14 Oktober 2012 - 22:05

Lida:

Hoi Ellen,

Lig je er al in of neem je het er nog even van? Ik hoop dat je lekker slaapt. Goeie reis!

• 14 Oktober 2012 - 22:16

Helen :

Hoi Ellen, heel veel plezier toegewenst! We kijken weer uit naar al je reisverslagen! Wat heerlijk dat je dit kan doen! Groetjes,

Pieter en Helen

• 14 Oktober 2012 - 22:49

Sanne:

Goede reis! Xx

• 15 Oktober 2012 - 01:04

Erik:

Hoi Ellen,

Heel veel plezier toegewenst!
    Geniet met volle teugen!

Gr. Erik en Nickey

• 15 Oktober 2012 - 07:33

Rina:

Ellen, goede reis!

• 15 Oktober 2012 - 08:43

Gerard:

Ellen,
    Een hele goede reis en veel plezier!!
    Wij zitten weer achter ons bureautje!
    Gerard

• 15 Oktober 2012 - 09:02

Gretha Postma:

Hoi Ellen, vanuit Nieuwe Niedorp wensen wij jou een prachtige reis toe en wees voorzichtig. We gaan je zeker volgen. Dikke kus van Hans, Gretha, Lizzie en Jolien.

• 15 Oktober 2012 - 09:16

Bram:

Hoi Ellen, heel veel plezier en succes. Groeten Bram, Natalie en Elin

• 15 Oktober 2012 - 14:44

Pieternel:

Hoi Ellen,
    Een hele goede vlucht toegewenst en veel plezier de komende maanden. We volgen je vanaf de pc.
    Groetjes Han en Pieternel

• 15 Oktober 2012 - 18:20

Peter En Janny:

Hallo Ellen,
    Ik had vanmorgen nog even gedag willen zeggen maar om half acht was alles nog donker.
    Ik begreep dat je Janny nog gesproken hebt maar ook namens mij heel veel plezier en nieuwe reiservaringen toegewenst.
    Groeten Peter.

• 15 Oktober 2012 - 18:48

Annette:

Een hele goede vlucht Ellen en veel plezier, dat het maar weer veel mooie ervaringen mag brengen
    groetjes van ons allemaal, xxxx!!!

• 15 Oktober 2012 - 20:55

Rita:

Ellen een hele goede reis.
    Veel plezier de komende tijd en ik zal je volgen
    Groeten Rita

• 15 Oktober 2012 - 21:02

Lida:

Je hangt ondertussen al een aantal uren in de lucht. Denk aan je!
    Goeie start en aclimatiseer ze.

• 16 Oktober 2012 - 03:53

Jacqueline:

Bon dia lieve Ellen

Vanuit een warm Curacao wensen we je een hele mooie en avontuurlijke reis toe.......
    Geniet ervan en we zien je hopelijk ook een keer op ons eiland..
    Niet zoveel te fietsen, maar ook een hele bijzondere ervaring.
    Ayo.
    Dikke X
    Guus en Jacqueline

• 16 Oktober 2012 - 17:19

Renate En Jeroen:

Hoi lieve vriendin!

Had je voicemail ingesproken vanuit Gran Canaria. Hoop dat je dit nog ontvangen hebt!
    Wij hebben goede vakantie gehad alleen beetje ziekies beide. Hoop dat jouw dit bespaart blijft en dat je weer een top tijd tegemoet gaat. We lezen je spannende verhalen wel weer op de site.
    Het is hier ook spannend. Mylene gaat zondag op het tall ship 'Wylde Swan' en vaart dan vrijdag de 26e uit voor een half jaar. Ik mag zondag mee haar wegbrengen en de 26e zwaaien we haar uit vanuit Ijmuiden. Ik ben benieuwd hoe de Wylde Swaen er van binnen uit ziet.; lekker primitief denk ik. Ze heeft hier in de plaatselijke krantjes intervieuws gegeven en staat uitgebreid op de voorpagina's met haar verhaal.
    Voor iedereen: zie "school at sea.com".

• 17 Oktober 2012 - 16:35

Albert En Randi:

Hoi Ellen,
    Gisteren Rene gesproken en dus weten we dat je goed bent aangekomen. Hugo zal vandaag nog langskomen om z'n wielerpak op te halen bij jou/Rene. Hij is helemaal opgewonden en wil ook graag met je praten. Mario (de triatloncoordinator) zal ook contact opnemen met je voor een fietstochtje op zondag. Ze zijn gewoonweg stiknieuwsgierig naar je.

Hoe gingen de eerste lessen? We zijn benieuwd hoe je onze tweede thuisstad vindt.

Abrazos
    Albert en Randi

• 18 Oktober 2012 - 11:37

Romy:

Hele goede reis! Ben benieuwd naar je ervaringen.
    Gr Romy

• 18 Oktober 2012 - 15:16

Els:

Je zal je waterbedje wel missen. Wacht met spanning op je eerste verslag. kus els