2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

2 dagen voor vertrek

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal

Nog 2 dagen en dan is het zover, mijn vertrek naar China voor de start van mijn fietstocht langs de Mekong rivier.
Maar eerst moest er vandaag nog de spuit in m'n arm (tennisarm). Nou dat heb ik geweten. Ik weet nu hoe het voelt, dat je misselijk van de pijn wordt en zelf even van de wereld raakt. Maar goed ik heb het overleeft. Het is nu stijf en pijnlijk of je je electrische knobbel onwijs gestoten hebt met een lam-gevoel.
Alles ligt klaar, morgen alles in de tassen en fiets inpakken. Nog even naar de kapper, want je haar moet wel goed zitten onder je helm.
Donderdag om 21.15 vertrek ik van Schiphol na afscheid(bakkie) genomen te hebben van het uitzwaaicommité.
Ik heb er zin in en kijk er naar uit, zo ook naar jullie reacties en hou me op de hoogte van jullie beslommeringen.
Tot horens en dikke kus, Ellen

  • 26 Oktober 2010 - 18:42

    Esther Van Der Spijk:

    Heel veel plezier en maak er een mooie reis van! Ik ga je verhalen weer op de voet volgen. Sterkte met je arm.

  • 26 Oktober 2010 - 19:08

    Marianne:

    Hey Ellen,

    Spannend die fietstocht in China! Ik moest nog aan je denken en had bedacht even te polsen of je 7/11 naar Amsterdam zou komen voor de toerskidag. Niet dus... Veel plezier in elk geval en pas goed op jezelf!
    Groetjes,
    Marianne

  • 26 Oktober 2010 - 19:39

    Peter:

    Hoi tante!

    Heel veel plezier alvast en succes met je arm. Ik kijk uit naar de verhalen!

    Groetjes, je neefje!

  • 26 Oktober 2010 - 19:48

    Ellen:

    hoi meisje nog eventjes...

  • 26 Oktober 2010 - 20:24

    Onno:

    Hey kanjer, ik vind het vreselijk stoer zo helemaal alleen in je eentje, maar ben tegelijkertijd ook wel een beetje jaloers op zo'n avontuur. Vergeet vooral niet te genieten en als het even tegenzit denk dan even aan al die 'sukkels' die chagarijnig op kantoor zitten achter zo'n kom-ploeter.
    Heel veel plezier, succes en sterkte.

  • 26 Oktober 2010 - 20:40

    Urmi:

    Heel veel reis- en fiets
    plezier toegewenst.
    Maak er een mooie tijd van!
    We zullen je volgen.

  • 26 Oktober 2010 - 21:17

    Maaike En Bram:

    Hoi Ellen,

    Heel erg veel plezier! En een super goede en leuke reis toegewenst, we zullen vanuit hier volgen en je natuurlijk ook op de hoogte houden van onze avonturen.

    Liefs en een hele dikke kus van je nichtje en Bram

  • 26 Oktober 2010 - 21:29

    Anneke:

    ja ja zus het valt allemaal nier mee met dat gespuit, maar nu ben je helemaal klaar voor vertrek
    dikke kus van jezus

  • 26 Oktober 2010 - 21:38

    Marie-jose:

    goeie reis Ellen, follow the river, we volgen je vanaf de kant.
    liefs

  • 26 Oktober 2010 - 21:47

    Rina:

    Hoi Ellen, Ik hoop dat dat de spuit al begint te werken! In ieder geval een goede overtocht
    alvast. Groetjes Cor en Rina

  • 27 Oktober 2010 - 01:54

    Marianne:

    Ha die ellen!, dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen!, maar goed, nu ben je onbevangen erin gegaan, dus was je niet bang van te voren, ha ha.
    Ik wens je een goede start, en we spreken elkaar snel.
    Kusjes van Marianne uit Bangkok

  • 27 Oktober 2010 - 05:30

    Hetty:

    Hoi Ellen,

    Hoop dat de spuit ook een heilzame werking heeft. In een lang verleden deed je als fysio'diepe fricties' op zo'n pijnlijke tennisarm. Keihard zo'n pijnlijke spierknoop ontwarren. Deze 'middeleeuwse' methode is afgeschaft...maar de spuit is ook niet mis begrijp ik.
    Succes met de laatste regeldingetjes. Heel goede reis gewenst!

  • 27 Oktober 2010 - 05:54

    Harry:

    Hoi Ellen,

    Heel veel plezier en een goede reis. Leuk dat je nog even bij ons bent wezen kijken! Doe voorzichtig en geniet! Liefs, kus,

    Harry

  • 27 Oktober 2010 - 08:03

    Ria Zitman:

    Hallo Ellen, ik wens je een fantastische reis toe !
    Groetjes, Ria

  • 27 Oktober 2010 - 08:36

    Rodrigo:

    Heel goed Ellen, als je haar maar goed zit! En doe de groeten aan Bep Nak, jij schijnt haar goed te kennen. En had je dat boek nog gelezen dat ik voor je had gekocht?

  • 27 Oktober 2010 - 11:53

    Lida:

    Succes met je arm. Lijkt mij erg pijnlijk. Hoop dat je tijdens je reis weinig last ervan zult ondervinden (en anders hebben die Chinezen wel goede alternatieven toch?)Spannend hoor zo vlak voor je vertrek. Tot morgenavond!

  • 27 Oktober 2010 - 12:08

    Carla:

    Geniet weer van deze geweldige reis en kom gezond terug. 't zou grappig zijn als je Bram en Marijke nog zou tegenkomen. Heel veel plezier en sterkte met je arm!
    Groetjes, Carla

  • 27 Oktober 2010 - 12:09

    Ilse:

    Hoi Ellen,

    Tjonge jonge, tijd vliegt... dat etentje dan maar als je terugbent. Heb je ook weer wat moois te vertellen en te laten zien!! En misschien kunnen we dan wel BBQ-en?

    Maak er wat van!! Zal zeker regelmatig aan je denken, have fun en take care. DOEG Ilse

  • 27 Oktober 2010 - 15:03

    Wiwat En Wim:

    Hoi Ellen, wij wensen je een heel goede reis en voorzichtig hoor.

    Groeten en liefs
    W&W

  • 27 Oktober 2010 - 16:50

    Marijk:

    Ellen, wat ga je weer een spannend avontuur aan. Ik geniet van je verhalen en foto' s lekker mee. Wens je een goede reis en een super-fietstocht.

  • 27 Oktober 2010 - 17:19

    Mieke:

    he ellen
    van ons allemaal een hele fijne reis!
    en natuurlijk gaan we je weer volgen
    groet uit de beemster/
    oosthuizen

  • 28 Oktober 2010 - 07:29

    Hans:

    ha die tante!

    Geniet vast van je afscheidsbakkie ;)

    veel plezier en succes! maak er een mooie tijd van!

  • 28 Oktober 2010 - 09:18

    Helen:

    Hoi Ellen, het lukte me helaas niet om langs te komen van de week, ik wil je een hele fijne reis toewensen en natuurlijk kijken we uit naar je verhalen! Heel veel plezier, en sterkte met je arm, liefs,

    Helen

  • 28 Oktober 2010 - 16:58

    Rietje:

    We missen je nu al.(hahaha)
    En natuurlijk ga ik jou op de hoogte houden hoor,van het reilen en zeilen hier. Goede start toegewenst.
    Rietje

  • 28 Oktober 2010 - 21:22

    Lida:

    Je bent nu in de lucht. Robin, Wes en ik hebben je net uitgezwaaid. Het blijft heel bijzonder om je op Schiphol een goede reis te wensen. Stoer en sterk ging je alleen door de douane...Als je dit leest zit jij al in China. Je reis is begonnen Ellen!!!!

  • 29 Oktober 2010 - 10:58

    Bert:

    Gisteren hebben we afscheid van je genomen op schiphol.Ik ben wel heel erg trots op je,dat je dit avontuur helemaal alléén doet.En ik ben erg benieuwd naar je verhalen.Doe voorzichtig en veel plezier

  • 30 Oktober 2010 - 10:23

    Rutger En Denise:

    Je nieuwe avontuur is al weer begonnen! Geniet ervan, ik heb me aangemeld voor je nieuwsbrief om je te volgen!
    Groeten uit Utrecht
    Rutger en Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 180686

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: