Jaarwisseling - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Jaarwisseling - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Jaarwisseling

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 December 2008 | Chili, Santiago de Chile

Buenas dias todos.

Kerstavond naar de mis geweest, was wel grappig, heel relaxed en het was grappig de Kerstliedjes in het spaans te horen. daarna in de kroeg nog een borrel gedronken met een stel oostenrijkers. Eerte Kerstdag naar de camping geweest, daar staan nog meer fietsers en gezellig zitten kletsen. Verder niet veel bijzonders.
Degene die mij een Kerskaartje mee hadden gegeven, bedankt. Altijd leuk om post te krijgen hier.
Maar natuurlijk ook alle mailers bedankt voor de Kerstwensen.
Ben inmiddels in Porto Natalis. Dit heb ik met de bus gedaan, gisteren. De wind was zo heftig en ook regen, dus het was een goed besluit. Morgen ga ik voor 5 dagen naar Nat. Parc Torres del Paine en zal daar ook de jaarwisseling mee gaan maken. Ben 2 jan weer terug. Vandaag een rugzak gehuurd en inkopen gedaan om te overleven. Hoop dat het weer een beetje beter wordt want het is nu nogal wisselvallig, ze zeggen van wel. Maar het veranderd hier met het uur.
Hoop dat de kou bij jullie doorzet en dat het goed schaatsweer wordt. Ik wil ook schaatsen, ben jaloers hoor. Geweldig dat het in de vakantie valt, hebben er tenminste een hoop mensen plezier van.
Mochten jullie nog 5 min over hebben om een kaartje te sturen naar Ushuaia dan hier nog een keer het adres:

Ellen de Geus P/A
Martin Fierro B&B
Calle 9 de Julio 175
Ushuaia
Argentinië

Allemaal een hele goede jaarwisseling en een goede start van het nieuwe jaar en de rest van het jaar natuurlijk ook. Ik neem een klein flesje wijn mee om het te vieren.
Jaco gefeliciteerd met je verjaardag de 29ste en oliebollen-bak-se. Vries er maar één in voor me of stuur hem op.

Groetjes allemaal, Ellen xxx

• 27 December 2008 - 17:12

Hans:

Ellen! Mijn tenen vriezen eraf. Niks schaatsen :)

Ik heb een paar dagen gelden een kaart gestuurd dus wie weet is die in 2008 nog bij je in de buurt, we zullen zien.
    Hoop dat het weer bij jou snel beter wordt!
    groetjes en tot snel. Je neef(je)

• 27 December 2008 - 18:17

Marja:

Hoi El,
    Jij ook alvast een goede, gezellige en bijzondere jaarwisseling. Heel veel plezier en maak er wat moois van. Doen wij hier ook. Gr. Marja

• 27 December 2008 - 18:31

Narda Vermeulen:

hallo ellen,

via een mailtje van lida las ik dat je op reis bent. Fantastisch zeg. Het moet erg mooi zijn in Chili. En nu toch zomer? moet ook wel natuurlijk, anders is het volgens mij alleen maar nacht daar. en dan valt er natuurlijk weinig te zien. ik hoop voor je dat je reis nog erg mooi wordt en ga je dan ook zeker volgen. Groeten narda

• 27 December 2008 - 19:10

Urmi:

Goede jaarwisseling en voor 2009 voorspoed en geluk toegewenst van ons allemaal!
    Bedankt voor je felicitatie voor mijn verjaardag.
    Goede reis verder.

• 28 December 2008 - 09:29

Gretha Postma:

Ellen, Het is hier erg koud maar het vriest maar een paar graden dus dat schaatsen kunnen we wel weer vergeten. Goede jaarwisseling in het park en een goed begin voor 2009.We genieten van de prachtige foto's.

• 28 December 2008 - 10:37

Jan & Trudi:

Dag Ellen, een goede reis voor de komende dagen in het nat.park toegewenst met hopelijk heel mooi weer en een Próspero Año Nuevo gewenst voor 2009! We zullen oudjaarsavond ook een glaasje op jou nemen!

• 28 December 2008 - 22:43

Maaike:

hey ellen! heb het helemaal niet koud! haha zit nu in Australie voor de verandering, en het is hier bloedheet! haha. hoop dat het bij jou ook wat beter word! fijne jaarwisseling,ik hoop het in Sydney te vieren! liefs xxx tot mails

• 29 December 2008 - 07:23

Ad:

Ik blijf je reisverslag volgen. Ik geniet ervan. Het gaat je goed. Proost op het nieuwe jaar en vooral een goede gezondheid en veilig terug.

• 29 December 2008 - 16:22

Geert:

Hey Ellen,
    viel spass met de jaarwisseling!!! zie je in 2009

• 30 December 2008 - 08:25

Cock:

Even een berichtje uit Akersloot.
    We kijken naar buiten en het is wit. Geen sneeuw maar rijp. Het is windstil. Prachtig! Wat is het mooi. Wij kunnen hier niet genoeg van krijgen. In het oosten verschijnt een rode bal aan de horizon. De zon zal ons de hele dag vergezellen. Het is wel koud dus dat biedt perspectief voor de schaatsers.
    Wij wandelen intussen langzaam het jaar 2008 uit en zijn vol verwachting wat 2009 voor ons in petto heeft.
    Ellen, wij wensen jou een gezellige jaarwisseling en vooral een goede start in het nieuwe jaar. Want je weet het hè, een goed begin...........
    Hartelijke groet,
    John en Cock

• 30 December 2008 - 10:28

Elsu:

Het e-woord is gevallen. Als de vorst aanhoudt zullen de rayonhoofden zich weer met dikke sigaren gaan buigen over de dikte van het ijs. Heb je mail nog niet gelezen dat doe ik vanavond thuis. Wens je alvast een goed nieuwjaar en een diike zoen om het nieuwe jaar in te luiden. Ben nu tot 11 januari vrij dus het duurt even voor je weer van mij hoort. Groet Els.

• 31 December 2008 - 17:20

Els Peters:

hai ellen,

vanuit bemmel een fantastisch, gelukkig en gezond 2009 gewenst,
    dikke kus Els, Merel en Lisa
    nog een hele fijne reis het nieuwe jaar in......

• 01 Januari 2009 - 02:56

Rob:

Een gezond en reislustig 2009

• 01 Januari 2009 - 13:03

W&W:

Hoi Ellen, van ons beiden een goed en gezo(e)nd 2009 met de beste wensen voor je verdere reis. Houd je goed. Liefs W&W

• 01 Januari 2009 - 14:22

Ellen:

Ellen
    Wij wensen jou heel veel lichtpuntjes in 2009..

liefs Gerard Ellen
    Sanne, Paul, Geert, Eva & Thijs