China, Laos en Cambodja langs de Mekong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu China, Laos en Cambodja langs de Mekong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

China, Laos en Cambodja langs de Mekong

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal

Over een maandje is het zover dan vertrek ik weer voor een nieuw avontuur. Dit keer naar China (Kunming, provincie Yunnan)Laos en Cambodja.Waarbij de Mekong rivier een belangrijke rol zal spelen. Ik vertrek op donderdag 28 okt en zal op 22 feb 2011 weer terugkeren. Wat er in de tussen liggende periode gebeurt, wie zal het zeggen. Ik hoop dat jullie weer een beetje mee gaan genieten van alles wat ik ga beleven. En natuurlijk hoor ik graag van jullie. Tot de volgende keer.

Groetjes, Ellen

  • 29 September 2010 - 18:49

    Rina:

    Dag Ellen, Het lijkt me een zeer interessante reis! Ik ga je volgen hoor! Groetjes, Rina

  • 29 September 2010 - 19:42

    Tiny:

    he lau.. ga nou met je luie donder eens op die fiets zitten joh.. haha. doe je best he! x tiny

  • 29 September 2010 - 19:43

    Maaike:

    he lieve tante, ga je zeker volgen vanuit hier! heel erg veel succes met de voorberidingen en tot mails en skypes misschien! xxx

  • 29 September 2010 - 20:28

    Gerard:

    Daar gaat ze weer!Tsjing ping pang, kwiele kwiele kwees (is 'ik heb een lekke band' in het Chinees). Sorry, flauw grapje...

  • 29 September 2010 - 20:36

    Marie-jose:

    we gaan je weer volgen.
    groet

  • 29 September 2010 - 20:44

    Lydia:

    Hé Ellen,
    wat een fijn vooruitzicht voor je! ik zie je eerst nog op het RRC, en straks vol ik je wel (en wee), succes met alle voorbereidingen! groet van Lydia

  • 29 September 2010 - 21:04

    Lida:

    Het komt nu toch al weer dicht bij. Is het nog maar een maand...Gelukkig zie ik je nog een aantal keer voor je aan je avontuur begint. Tot zaterdag de 2e en de 9e!

  • 29 September 2010 - 21:10

    Monique:

    Ha die Ellen,
    Ik kijk ernaar uit en ben benieuwd naar je nieuwe avonturen.
    Spannend hoor.
    Toedeloe, Monique

  • 29 September 2010 - 22:08

    Esther:

    Ik ga je weer volgen, hoor! Alvast heel veel plezier en kom met een hoop mooie ervaringen weer terug!

  • 29 September 2010 - 23:57

    Jezus:

    jij krijgt wel reactie van tiny maar haar eigen moeder g... niet!!!!!
    Je hebt al veel fans zeg

  • 30 September 2010 - 07:19

    Sanne:

    Hey!

    Wat leuk dat je weer op pad gaat! Geniet er van en ik ga je zeker volgen!

    x Sanne

  • 30 September 2010 - 08:05

    Victor En Simone:

    hey ellen!
    geniaal dat je weer op pad gaat! zo hoor het natuurlijk haha! zet em op, geniet er gruwelijk veel van, van elke meter van het begin tot elke centimeter van het einde......want je weet het vliegt voorbij....! kom na afloop ff een bakkie doen, hier in melbourne , Australie als je nog energie over hebt haha.

    zet em op!

    groeten victor en simoon

  • 30 September 2010 - 08:16

    Gretha Postma:

    Zo vrouw begint het weer te kriebelen. Ik vind het maar knap van je en zal je zeker weer volgen op je reis. Kus van ons.

  • 30 September 2010 - 11:37

    Marijke:

    Ha die Ellen, gaaf plan heb je weer!! Ik ga je zeker volgen en genieten van je verhalen en foto' s.

  • 30 September 2010 - 15:34

    Renate:

    Hoi, wordt weer spannend om je te volgen...zal je wel missen....maar eerst nog de 9e!!! wat een pret....en vooraf lekker knuffelen met Bert!!!

  • 30 September 2010 - 16:48

    Jan En Netty:

    Hoi Ellen,

    Toppie, we vinden het echt geweldig dat je dat toch maar allemaal doet. We wensen je een goeie voorbereiding en gaan je zeker weer volgen.

    Dikke kus uit Alkmaar

  • 30 September 2010 - 17:33

    Peter & Francis:

    Hoi Ellen,

    Je zult ook gevolgd worden vanuit Utrecht! Zou leuk zijn als we je nog zien op Peters verjaardagsfeestje.

    Groetjes,
    Peter & Francis

  • 30 September 2010 - 18:03

    Marja:

    Hoi Ellen, oh ja, ik zal ook nog reageren. Ik ga je zeker volgen. Net als die vorige avonturen van je !!! maar ik zie je nog wel voor vetrek. Ik kom zeker even gedag zeggen.Ga ervan genieten. Het is toch weer een beetje spannend... toch ??
    Groet Marja

  • 01 Oktober 2010 - 09:48

    Ineke:

    Het wordt vast weer een onvergetelijke reis!
    Hopelijk zonder al te veel problemen(zie Bert) We volgen je in elk geval op de voet.
    Eerst nog een ander belangrijke gebeurtenis: je verjaardag!
    De Lemmerzalen

  • 03 Oktober 2010 - 17:13

    Hetty:

    Hoi Ellen,

    Het aantal weken werken is nu nog maar op 1 hand te tellen. Succes met de laatste loodjes. Heffen de collega's nog het glas op je voor vertrek? Dan kom ik indien mogelijk ook graag even langs. En natuurlijk ga ik je volgen...... Hartelijke groet,

    Hetty

  • 04 Oktober 2010 - 12:53

    Mieke:

    he ellen, ja natuurlijk gaan we je weer volgen!en zal het uitprinten voor oma groetjes mieke

  • 04 Oktober 2010 - 17:51

    Urmi:

    Weer spannend. Ben benieuwd
    hoe je het gaat ervaren.
    Ik ga je volgen.
    Tot zaterdag! We gaan toch geen
    chinees eten?

  • 11 Oktober 2010 - 17:01

    Trudi:

    Hoi El,

    Je weet zoals altijd reageer ik te laat op sms berichten en mails, maar ik beloof je als je straks weg bent heb ik weer een reden om o.a. de computer sneller aan te zetten!
    ps: het etentje was erg gezellig!!!

  • 13 Oktober 2010 - 15:21

    Je Maatje:

    Hey wereldreiziger..Mooi dat je weer oppad gaat.Ik ga je natuurlijk op de voet volgen,en als ik te jaloers word door je spannende verhalen,dan is de kans groot dat je mij weer ergens onderweg tegenkomt.Ik ga mijn fiets voor de zekerheid weer klaar maken,mazzel

  • 16 Oktober 2010 - 09:11

    Rietje:

    Dag Ellen
    Ik ga je volgen,niet letterlijk op de fiets hoor,ik hou het bij de loopband. Zie je nog, maar alvast 'n fijne tijd toegewenst. Rietje

  • 19 Oktober 2010 - 21:33

    Berna:

    He El, natuurlijk gaan we je volgen. Ga vooral genieten en heel veel plezier hebben. Ook namens de andere zuster :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 179679

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: