Santiago - Reisverslag uit , van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit , van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

22 Oktober 2008 | ,

Hoi Allemaal
Het hoofdstuk beroving is afgesloten, heb aangifte gedaan bij het politiebureau en heb het papiertje voor de verzekering.
Heb inmiddels al weer 2 leuke dagen gehad samen met andere hostel-gangers. Wat hebben we zoal gedaan de laatste dagen.
Ben naar 2 verschillende musea geweest, Historico nat. was niet zo geweldig, over de periode conquest-1925 en alleen maar spaanse tekst, dan gaat het een beetje aan me voorbij. en de ander was Chileno de Arte Precolumbiano, gebruiksvoorwerpen en kunst uit de Maya tijd van heel zuid amerika. Dat was mooi om te zien. Verder naar parc santa Lucia, daar heb je een mooi uitzicht over de stad en parc Cerro San Cristobal, dit is op een berg gelegen en een nog mooier overzicht over de stad. Verder de nodige plaza`s Italia, de Armes etc. Gister ook nog naar een wijnmakerij geweest Concha y Toro. Een hele grote en bekende hier in Chile, heel interessant en lekker. Was deze keer niet dronken na afloop. Ga straks nog naar een hele grote begraafplaats waar ao Salvador Allende ligt.
Verder vermaak ik me prima en heb zin in Paaseiland. Daar zal ik de twee Andy`s uit Manchester ook weer ontmoeten. Gezellige gasten en veel lachen, èèn heeft een beetje ADHD maar niet vervelend druk.
Plaats weer wat foto`s en tot na Paaseiland.
Groetjes, Ellen xxx

• 22 Oktober 2008 - 16:43

Peter En|Janny:

Hoi Ellen ,
    Zojuist een mail verstuurd naar jou en zag dat er weer een bericht binnen kwam en kon dus gelijk even reageren.
    Fijn dat het berovingsverhaal achter de rug is.
    Fotos zien er mooi uit en zo te zien ook prachtig weer.
    Lijkt me heerlijk om zo met je hond op straat even uit te rusten.
    Groetjes van Peter, Janny en Maya

• 22 Oktober 2008 - 16:58

Trudi:

Fijn dat je weer 2 leuke dagen hebt gehad, na alle commotie, en die Andy ziet er wel op de foto sympatiek uit, dus nog een paar dagen citytrippen voordat je naar Paaseiland gaat (de 29ste toch?) doe voorzichtig en tot horens! groet Trudi

• 22 Oktober 2008 - 17:24

Mariejose:

dat ziet er allemaal gezellig uit.
    groeten

• 22 Oktober 2008 - 21:43

Marja:

Klinkt allemaal weer heel positief. ga lekker genieten op Paaseiland en tot daarna.
    gr. marja

• 23 Oktober 2008 - 17:03

Annette:

Klinkt goed allemaal! Wat een stad zeg, leuk dat je foto's hebt geplaatst. Geniet er lekker van en vast een goede reis naar Paaseiland! liefs Annette en fam.

• 23 Oktober 2008 - 17:57

Hans:

goed om te horen dat het berovingsgedoe is afgrond.
    ik heb wat extra fotoruimte voor je gehusseklust.
    Omdat ik beetje druk was had ik nog niet veel van je gezien maar nu heb ik alles weer bijgelezen !
    Ik hoop dat je weer flink kunt gaan genieten nu je ellende achter je hebt liggen.
    Geen foto's van het zakkenrollen? Wat jammer :)

Nou goed. Ik ga je dus scherp in de gaten houden en kijk nu al uit naar meer mooie foto's !

Groetjes je Neeffie

• 24 Oktober 2008 - 14:27

Lianne:

Hoi Ellen, Jouw reis tot nu betekent voor ons een feest der herinnering: valparaiso met de stevige klimpartijen, het strand in vina del mar, wijn van het huis concha y Toro, de begraafplaats in santiago enz. Goed te lezen dat je je niet uit het veld laat slaan door metrobandieten. geniet van Paaseiland, ben benieuwd naar de plaatjes.
    groeten G en L

• 26 Oktober 2008 - 20:39

Coby Katwijk:

hoi ellen gelukkig ben je weer over de klap heen en dat je weer lekker kan genieten je hebt in ieder geval beter weer als hier echt herfst is het nu wind en regen niks aan dus heb nog een mooie tijd daar en kijk goed uit groetjes coby

• 27 Oktober 2008 - 12:05

Elsu:

Ha die El.
    Heb gelezen wat je allemaal weer hebt meegemaakt. Kon je geen I.A. (bosversie) toepassen. Of ging het daarvoor allemaal te snel. Ik ga maar een weekendje naar Middelburg ook heel mooi Dikke ku8s en de groeten.

• 28 Oktober 2008 - 10:20

Rob:

Hoi Ellen, reageer laat maar ben net thuis van vak met Maaike. Vervelend die beroving maar je doet er niets aan. Kon mij hier ook gebeuren. Hoewel ik er erg attent op ben heb ook Maaike ervoor gewaarschuwd. Heel veel groetjes van haar. Ze heeft het geweldig gevondenb hier en is nu in Koala Lumpur en morgen naar Vietnam. Ik ga later wat fotos op Maaike haar site zetten. Groetjes en geniet ze