Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal
Nog 8 weken voor vertrek. De voorbereidingen zijn in volle gang. Nieuwe tent gekocht, fietstassen en nog wat klein spul. Fietsreparatie cursus gevolgd en de juiste kaart om Chili rond te trappen. De inentingen zitten erin en nu nog een hoop regel-dingen. 21 sept hou ik van 14.30 tot 17u een uitzwaaiparty. Heb je zin om langs te komen prima. Wil je iets meegeven? Dan het liefst in de vom van een kaart of brief die ik mee kan nemen en onderweg nog eens kan lezen. Een soort hart onder de riem.
Tot het volgende bericht. Je hebt geen inlogcode meer nodig om op mijn site te komen.
Groetjes, Ellen

• 27 Juli 2008 - 10:03

Maaike:

Hoi lieve tante! Er staat je weer een pratich avontuur tegemoet te komen! Super gaaf! ik kom snel een keertje eten, komend weekend misschien!? groetjes liefs xxx

• 27 Juli 2008 - 16:01

Annette:

Ziet er goed uit Ellen, leuke foto's! volgens mij heb je nu een luxe uitvoering van oude tent, lijkt zo groot op de foto! tot gauw, liefs Annette en fam

• 27 Juli 2008 - 20:29

Evert:

"Kamperen bij de boer", wat is dat in het Spaans? FF checken of je goed bent voorbereid.

Succes met de voorbereidingen. Ik kan m'n agenda nog nbiet helemaal overzien, maar ik vermoed dat we de 21-ste komen zwaaien.

Groeten, Evert

• 30 Juli 2008 - 11:20

Ellen:

Ja wat zijn voorbereidingen.....Lekker vakantie, naar Heiloo, shoppen, ijsje eten, concert, lachen midden in de nacht op een brug..nog even te kermis. Heerlijk nog samen genieten.....

• 02 Augustus 2008 - 11:36

Lida:

Goeie foto! van je tent en fiets. Kan zo geplaatst worden in..
    Nog maar 7 weken voor vertrek. Het is nu al genieten voor jou en voor ons met jouw voorbereidingen. Leuk om je via het internet weer te kunnen volgen. Tot zaterdag! Kunnen we trouwens jou ontlasten op je uitzwaaiparty. Zal ik wat Thaise lekkernijen meeneemen?

• 04 Augustus 2008 - 17:52

Monique:

Ha die Ellen,
    Het begint nu een beetje in de richting van vertrek te komen. Ik vind het nog steeds heel erg stoer van je dat je weer zo'n grote reis gaat maken. Veel plezier met de laatste voorbereidingen.
    Groetjes, Monique

• 08 Augustus 2008 - 15:25

Renate:

Hoi,
    Tuurlijk ben ik er op je uitzwaai party!! Misschien nog ter voorbereiding "survival" in Friesland?? FF moed in drinken en zo..... voor zo'n onderneming.... is heel veel moed en doorzetting nodig!!!! Lekker tentje 'by the way' .... veel ruimte en luxe en zo.... dat wordt op de blaren zitten ... en op het dunnen matje ... :0)maar de afgelopen tijd is er fietsvlees genoeg gekweekt....haha.