Voor hen die nog niets ontvangen hadden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Voor hen die nog niets ontvangen hadden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Voor hen die nog niets ontvangen hadden

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal
Nog vanuit mijn onderkomen in Zoeterwoude.
Zoals ik al eerder schreef zijn de voorbereidingen in volle gang.
De uitzwaaiparty staat gepland voor zondag 21 sept van 14.30 tot ongeveer 17u Je bent dus van harte welkom. En als je iets mee wilt geven, dan graag in de vorm van een kaart/brief met of zonder foto. Zodat ik die op de stille momenten kan lezen. Inlogcode is niet meer nodig.
Hoop tot de 21ste en anders bel je maar even, ook goed.

Liefs, Ellen

  • 04 Augustus 2008 - 19:55

    Leon En Urmi:

    Heel veel succes met de voorbereidingen!We verheugen ons nu al op de geweldige reisverhalen die je ons gaat sturen.Het zal vast een prachtige reis worden. Tot de 21ste!

  • 04 Augustus 2008 - 20:22

    Pieternel:

    Hoi ellen,

    nou ik kom even langs op je uitzwaai party. tot de 21ste. Groet Pieternel

  • 05 Augustus 2008 - 07:27

    Esther & Joel:

    He Ellen,

    GA jij ook weer een fietsreis ondernemen??? Hoe lang ga je dit keer en waar ga je nou precies heen? Blijft toch in ons zitten he dat fietsbloed! Wij vertrekken over een paar weken voor onze wereldfietsreis van 8 maanden..........onze trip kun je volgen op www.tuckies.nl
    doeiiii, esther

  • 06 Augustus 2008 - 18:43

    Marie-jose:

    net terug van onze wereldtrip door de elzas, we komen graag op je party. jan en mj

  • 08 Augustus 2008 - 12:13

    Jurgen, Ineke, Enric:

    Ha Ellen,

    Wij kunnen helaas niet komen uitzwaaien. Misschien vind je het leuk om zondag 31 augustus tegen een uur of 15.00 uur even bij ons taart te komen eten? Wij vieren dan de verjaardagen van Jurgen en Enrico.
    Gezellig om je weer (of nog) even te zien en we gaan je zeker volgen!

    Lieve groetjes, en succes met de verdere voorbereiding.
    Jürgen, Ineke , Enrico

  • 20 Augustus 2008 - 21:58

    Marja:

    Hoi El,
    Helaas kan ik niet op je uitzwaaifeestje aanwezig zijn. Je weet wel waar ik dan zit. Ook ergens in Zuid Amerika. Maar als je weer terug bent gaan we bijkletsen en onze reiservaringen uitwisselen. In ieder geval wil ik je een hele mooie, boeiende en bijzondere tijd toewensen.

  • 27 Augustus 2008 - 06:28

    Sandra De Moree:

    He, Ellen, leuk, ik ga je volgen. Dat stuk Antartica lijkt mij helemaal geweldig! Daar ben ik echt jaloers op.Doe voorzichtig! Sandra

  • 09 September 2008 - 13:30

    Jolanda Krijgsman:

    Nou je staat bij m'n favorieten hoor!! Groetjes Jolanda

  • 16 September 2008 - 22:03

    Ton Plugge:

    hoi ellen ik ga je zeker volgen groetjes ton

  • 18 September 2008 - 10:53

    Josephine De Loos:

    Groter kan het verschil niet zijn tussen de mensen die wij(functiekamer) elke dag op de fiets zetten en jou!Ik wens je hele mooie belevenissen toe en 'behouden vaart'!liefs Josephine

  • 19 September 2008 - 10:57

    Jolanda Krijgsman:

    Hé... ik heb je woensdag helemaal geen gedag gezegd! Ik zou zeggen: hele goede reis/vakantie. En dat je maar weer heelhuids en gezond mag terug komen!
    Groetjes Jolanda

  • 19 September 2008 - 18:29

    Janny En Teun:

    Ellen,
    een heel fijne vakantie, goed fietsweer, veel plezier en weinig lekke banden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 180182

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: