Spanje 2 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Spanje 2 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Spanje 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

06 Oktober 2006 | Spanje, Sevilla

Hoi
Even heel kort, want we moeten de computer afsluiten.
De cursus zit erop en ga morgen met de fiets op pad. het was een hele leuke ervaring en onwijs gezellig met mijn medestrudenten. Vanavond gaan we met z´n allen eten en dan ga ik alleen verder. Heb er een paar leuke contacten aan overgehouden.
Tot de volgende mail. Ellen

  • 06 Oktober 2006 - 16:50

    Ineke:

    Hoi, Ellen wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! Is het weer daar nog steeds zo goed? Dan wil ik graag met je ruilen: hier is het veel te nat!
    Suc6 met fietsen,
    groetjes Ineke

  • 06 Oktober 2006 - 20:07

    Mieke:

    como estas?
    esta iloviendo a jarros,
    ik hoop dat het bij jou beter is.wat is het weer mooi om je zo te kunnen volgen. doe je cuidado!
    natuurlijk groet van allemaal!! hasta luego!

  • 06 Oktober 2006 - 20:32

    Urmi:

    wat fijn dat je het naar je zin hebt. geniet van alles en doe voorzichtig.
    romy vertrekt morgenochtend naar guatemala.
    veel liefs urmi

  • 07 Oktober 2006 - 11:06

    Peterenjanny:

    Veel plezier met fietsen.
    We hopen dat je niet zoveel wind hebt als hier het stormt hier namelijk behoorlijk. Je zult het niet geloven maar Bohemen zijn Laurel en Hardy zijn weer verdwenen. Willem denkt dat het waarschijnlijk een grap is maar ik ben er bang voor. Hij hoopt dat ze de beelden met zijn bruiloft weer terug bezorgen en dat het een grap blijkt te zijn.
    Verder alles goed alleen de eerste vogel heb ik moeten opruimen(was nog redelijk te doen).
    Als ik al de reacties op je mailtje doorgelezen heb spreek ik misschien ook aardig Spaans en volgt er nog een keer een reactie in het spaans.

    Groetjes Peter en Janny

  • 07 Oktober 2006 - 21:02

    Marie-jose:

    ook even kort. Ben net terug van Corfu, ook heel erg leuk en prachtig weer gehad. Veel plezier op de fiets

  • 07 Oktober 2006 - 22:01

    Lida:

    Hoi Ellen,
    Fijn dat je een heerlijke week hebt gehad. Veel plezier met fietsen. Ik ga morgenochtend ook een stukkie doen (in Waterland). De vooruitzichten voor morgen zijn weer iets beter. Nog 2 nachtjes...Neem een lekkere sangria op mijn kosten!!!! Liefs Lida

  • 08 Oktober 2006 - 12:35

    Tante Ali:

    die ellen morgen jarig!
    alvast van harte gefeliciteerd!
    hasta luego!

  • 08 Oktober 2006 - 13:10

    Berna:

    He Ellen, ik weet niet wanneer je dit leest maar gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je het nog een beetje viert op je fiets.:)We nemen er hier wel een of twee op je gezondheid. Veel plezier nog onderweg en tot de volgende mail. Groet Berna

  • 08 Oktober 2006 - 14:29

    Herr Otto:

    Hoi El,
    Nadat ik je zaterdag voor de 2e achtereen volgende keer had gemist begon er een lichtje te branden.... ZOu wel eens met die mailtjes over waarbenjijnu te maken kunnen hebben... BEn dus meteen gaan kijken waarjijnubent. Geweldig heerlijk in andalusie. Betwijfel overigens of je dit bericht nog voor thuiskomst zult lezen, want mijn ervaring is dat de moderniteiten wel ophouden buiten de grote steden en internet (tenzij) mobiel waarschijnlijk schaars is. Anyway, dat maakt jou nix uit, ga lekker genieten en hou ons op de hoogte.

    Otto

  • 08 Oktober 2006 - 17:46

    Rita Bakker:

    Hoi Ellen

    Leuk om te lezen wat je nu gaat doen. Veel fietsplezier en succes met de taal. Ik ben benieuwd.
    Groet Rita

  • 08 Oktober 2006 - 18:03

    Peterjanny:

    Hoi Ellen alvast gefeliciteerd met je verjaardag .We nemen er een op.
    groetjes Peter ,Janny en Maya

  • 08 Oktober 2006 - 18:04

    Peterjanny:

    Hoi Ellen alvast gefeliciteerd met je verjaardag .We nemen er een op.
    groetjes Peter ,Janny en Maya

  • 08 Oktober 2006 - 20:42

    Pieter En Helen:

    Yes, tis gelukt, we kunnen je volgen. Over ruim een uur (nederlandse tijd) ben je weer een jaartje ouder. Dus GEFELICITEEEEERRDD en een fijne dag morgen!! Liefs van Pieter, Helen, Kimberley en Melanie

  • 08 Oktober 2006 - 21:19

    Monique:

    Lieve Ellen,
    Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag, over 45 minuten is het zover en mijn glaasje wijn op je gezondheid heb ik alvast gedronken. Veel gezondheid voor het komende jaar gewenst een leuke verjaardag en voorlopig veel plezier.
    Groet,
    Monique

  • 09 Oktober 2006 - 08:56

    Annette:

    Hieperdepiep....hoeraaaaaaaaaaaaaaa....Hoorde je ons zingen vanmorgen, we hebben echt heel hard geschreeuwd!!!!!!!!!!
    Hartelijk gefeliciteerd Ellen.
    Fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Heel veel plezier op de fiets. Ben wel benieuwd naar de leuke contacten, misschien een adresje om nog eens met ons groepje heen te gaan?
    Neem ook van ons een verjaardagsborrel, wij doen met je mee op afstand, liefs Annette

  • 09 Oktober 2006 - 10:02

    Urmi:

    Hai Ellen
    como estas?
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Neem een glas sangria op jou verjaardag- fijne dag!

  • 09 Oktober 2006 - 11:34

    Marjolein:

    Hoi Ellen, wat lekker weer op de fiets! Heel veel plezier en ..... natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag! Mar.

  • 09 Oktober 2006 - 14:42

    Mieke & Raye:

    hoi ellen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! groetjes uit oosthuizen

  • 14 Oktober 2006 - 16:02

    Ellen:

    hoi meisje, alles oke lees ik....heb mij nu pas aangemeld voor directe mailinglijst.
    Heerlijk zo te fietsen en met mooi weer, en eh lekker oefenen in het spaans op je fietsie.
    Breng deze meteen naar je ma en pa
    groetjes ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 179717

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: