Het is bijna zover - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 September 2006 | Spanje, Sevilla

Hoi Allemaal
De spullen bijna gepakt want....
vrijdag 29 sept is het zover, dan vlieg ik om 16u naar Sevilla, alwaar ik eerst een cursus spaans ga doen van maandag tot en met vrijdag. Ik zit dan in een gastgezin. Moet zeggen dat ik er nu wel aan toe ben. Dus het volgende bericht je is vanuit Spanje. Tot de volgende mail.
Groetjes, Ellen

  • 26 September 2006 - 15:00

    Pieternel:

    Hé Gaaf wat je gaat doen. Hoe lang ga je? Ik ben deze zomer voor 31/2 week naar Griekenland geweest. Was erg Leuk. Lekker 3,5 weken zon op je lijf, leuke mensen om je heen en veel lol gemaakt. Ik ben eerst anderhalve week naar Kreta geweest, naar een vriendin van me. Zij is Griekse, dus allerlei dingen gedaan die je als toerist niet meemaakt. Griekse bruiloft, bezoek aan de Kreteaanse TV studios, veel familie bezoek die je helemaal vol stopte met heerlijk eten, het enige toerisme was het wandelen van de Samariakloof. Daarna terug naar Athene. daar lag een zeilboot op me te wachten. De bemanning bestond uit 6 mannen en 2 vrouwen. allemaal vrijgezel. Er is in die 2 wkn geen onvertogen woord gevallen. Iedereen is goed zichzelf gebleven. We hebben heel serieus gezeild en heel veel lol gemaakt. Aanstaande zondag heb ik er een reunie van. Ik heb trouwens al 5 van die gasten alweer gezien. Ik hoop voor je dat je zo'n zelfde geweldige vakantie hebt als ik. Geniet ervan en ik lees graag je avonturen. Prettige reis! Groetjes Pieternel

  • 26 September 2006 - 15:03

    Maaike:

    hola tia,
    yo quiero tu vas a hacer mucho divestirse, tu vas a Espania en tres dias, mucho fuerte y yo conosco en un familia es muy alegre! hasta luego!

    maaike

  • 26 September 2006 - 15:47

    Wim:

    het wachtwoord werkt. Leuk je even te hebben gesproken. Wij wensen je een fijne reis en zoals afgesproken, vloeiend spaans als je terugkomt.
    Ciao, ciao. W&W

  • 26 September 2006 - 16:34

    Harry:

    Als ik je niet meer spreek of zie: Goeie reis. Vlieg voorzichtig!

    Kus

  • 26 September 2006 - 19:32

    Monique:

    Spannend hoor, ben erg benieuwd hoe het je vergaat. Een advies: kijk heel erg goed uit je dopjes, jij weet wel waarvoor. Groetjes en heel veel plezier.
    Monique

  • 26 September 2006 - 21:10

    Ingrid,Maarten En **:

    Lieve Ellen, genoten van je afscheidstraining (spierpijn tot over mijn oren). Wij wensen je een goede reis en dat deze weer evenveel nieuwe indrukken geeft als al die andere spannende reisen die je hebt gemaakt.
    Heb je je DOGALARM bij je?
    tot over een maand.
    Ingrid, Maarten en Sterre

  • 26 September 2006 - 21:11

    Maarten:

    Reizen schrijf je nog steeds met een zzzzzzzzz. zorry

  • 27 September 2006 - 08:46

    Urmi:

    Hai Ellen, ik wens je heel veel leer- en reisplezier toe!en vooral lekker genieten en leuke mensen ontmoeten!

    Groetjes, Urmi

  • 27 September 2006 - 10:54

    Jaco:

    Heel veel plezier in Spanje! En ik moet zeggen: wij zijn ook aan je vakantie toe :-)! Verder heb je een prachtige site gemaakt. Wat een leuke manier om ons op de hoogte te houden. Bovendien is het leuk om de reacties te lezen. Wel jammer dat pieternel veel over haar vakantie heeft verteld. waar moet ik het vanavond op de massagetafel nou weer over hebben? Goede reis en tot ziens op de 28ste! 00.30 uur toch? Har en ik zullen er zijn..... CIAO!!

  • 27 September 2006 - 14:21

    Berna:

    He El, een goede reis en heel veel plezier. zie je als je terug bent. Groet, Berna

  • 27 September 2006 - 14:27

    Jan:

    succes globetrotter...en niet alleen de straat op daar. De laatste keer dat ik er was werd een collega op het achterhoofd geraakt toen hij even een ommetje ging maken..bult op het hoofd en geld weg...dus kijk uit..groeten vanuit liverpool.

  • 27 September 2006 - 14:35

    Evert:

    Ola,

    Succes in Sevilla. Klopt het dat je 'maar' een week cursus hebt? Of zijn het meerdere weken van ma t/m vrij?

    Adios, Evert

  • 27 September 2006 - 15:03

    Annette:

    wauaw, ziet er goed uit je site! heel veel plezier en een goede reis, liefs Annette en fam

  • 27 September 2006 - 19:09

    Lida:

    Dag Ellen,
    Wij hebben elkaar zondag nog gesproken. Was niet zo erg,dat je eerder kwam en dat het rustig was,konden wij toch even gezellig bijkletsen.(ik kijk nu al uit naar ons meidenuitje in november, als je terug bent. Zag een leuk artikeltje over Den Bosch(in de Kampioen )Idee voor die dag?)
    Eerst maar even zwoegen in Sevilla. Veel plezier!!!! Lida en fam.

  • 28 September 2006 - 08:44

    Marie-jose:

    ik wens je een goede reis, veel avontuur Ariverderci, marie-jose

  • 28 September 2006 - 09:04

    Janine:

    Ellen, Bon voyage!!!!
    dikke kus, en Willem en ik zullen het volgen op je weblog!
    Janine

  • 28 September 2006 - 13:19

    De Overburen Op Nr.1:

    goede reis en veel plezier en natuurlijk een behouden terugkomst

  • 29 September 2006 - 08:07

    Jezus:

    heel veel plezier met: spaanse les, in het gastgezin, in de stad want die moet heel mooi zijn. Op de fiets eerst vlak dan heuvel op en af. veel plezier met alle small talks die je onderweg kunt maken, in het spaans natuurlijk en je begint met te roepen mas despacho!!!! Hou ons op de hoogte van je wel en wee en reageren doe ik zeker. liefs jezus

  • 29 September 2006 - 09:45

    Eric:

    He Geus,
    Mocht je dit berichtje nog lezen voor je vertrek dan heel veel plezier en natuurlijk ook heel veel leerplezier, ga er lekker van genieten en wie weet kun je me nog weer wat leren bij terugkomst. We houden contact en mochte er weer .......... gebeuren je hebt me telefoonnummer. X Eric

  • 29 September 2006 - 19:57

    Lida:

    Volgens moet je nu in je gastgezin zijn. Het avontuur is begonnen. Eet smakelijk. Lida

  • 02 Oktober 2006 - 14:15

    Janine:

    Ola Ellen,
    Het stortregent hier en ik zat toevallig net te denken aan jou en dat je nu op de plaats van bestemming bent. Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Veel succes bij het leren van de taal.

    groetjes Janine en natuurlijk ook van Willem

  • 02 Oktober 2006 - 17:18

    Peter En Janny:

    Hoi Ellen,
    Wij nemen aan dat je inmiddels op de plaats van bestemming bent aangekomen.
    Het is 2 oktober en het is traditioneel leidens ontzet weer, het giet dus pijpenstelen.
    Met de poezen gaat het uitstekend dus nog steeds geen jachtprooien in je huis en ze vreten als dijkers.
    verder alles goed en we wachten op je volgende mail.

    Groetjes Peter, Janny en Maya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 179717

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: