Voorbereidingen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 Augustus 2006 | Spanje, Sevilla

Hola
De voorbereidingen zijn begonnen, de reis is geboekt, de cursus Spaans in Sevilla geregeld, kaart van Zuid-Spanje en een boekje met routes in Andalusie. De verschillende routes ga ik intekenen op de kaart zodat ik straks makkelijk de routes aan elkaar kan plakken.
Verder ben ik bezig met het herhalen van mijn Spaanse vocabulaire van het afgelopen jaar.
In Sevilla zal ik bij een gastgezin intrekken zodat ik wel Spaans zal moeten spreken. Dat zal een wel effe wennen zijn.
Hier laat ik het even bij. Tot de volgende keer.
Groetjes, Ellen

  • 12 Augustus 2006 - 20:25

    Monique:

    Ha die Ellen,
    Het ziet er heel professioneel uit. Ik vind het een dapper plan zeker met dat wonen in een gastgezin. Succes,
    Monique

  • 14 Augustus 2006 - 20:06

    Lenie Turk:

    Ellen, wat ziet dit er prachtig uit! Een heel kleurrijk programma voor jezelf! Leuk om dit verhaal steeds te zien groeien. Ik wens je een geweldige tijd in Spanje!
    Lieve groet, Lenie

  • 16 Augustus 2006 - 20:39

    Lida Beumer:

    Hoi Ellen,
    Je bent de derde die ik ken,die dit jaar deze website gebruikt. Leuk hoor. Mijn zus is net terug uit Zuid Afrika en haar dagboek stopt en ik kan meteen met die van jou verder gaan. Je bent de eerste die een wachtwoord gebruikt voor de toegang. Is dit ook een optie in de aanmelding of is dit nieuw? Trouwens wanneer vertrek je en wanneer kom je terug? Hasta la vista, de usted muy atento y seguro servidor, Lida

  • 25 Augustus 2006 - 10:40

    Tamara:

    hey ellen,

    wat een onwijs leuk idee, een eigen plek op het web, veel succes met de verdere voorbereidingen !!!
    We kunnen ook in het spaans mailen...kijken hoe ver we komen !

    groetjes, tamara

  • 26 Augustus 2006 - 15:41

    Ellen:

    hoi meisje....ziet er relaxed uit vooral die voorbereidingsfoto !!!!!
    groetjes ellen

  • 01 September 2006 - 21:45

    Rita Bakker:

    Hoi Ellen
    Weer een nieuw avontuur. Al is het nu wat dichter bij huis.
    Super hoor veel succes.
    Groet Rita

  • 24 September 2006 - 16:53

    Jacqueline+Guus:

    Hé Ellenzzzz, wat een verrassing, een reis in de buurt!! En waarom niet??Hoop dat je een geweldige tijd zult hebben, maar dat zal vast wel lukken, jou kennende...Fijne trip.XXX G+J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 180178

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: