Weg met de camper. - Reisverslag uit Marken, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Weg met de camper. - Reisverslag uit Marken, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Weg met de camper.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 Augustus 2017 | Nederland, Marken

Hoi volgers.

Na een week thuis geweest te zijn, ben ik nu samen met Bert en de door hem zelf gebouwde camperbus op pad. We zijn naar Limburg gereden en hebben in Epen een kleine boerderij camping gevonden. Dat is hier niet zo moeilijk, want het stikt hier van de boerderij campings.
We hebben hier de hele week gefietst. De ene dag een mountainbike route en de andere dag een knooppunten route. Zo zijn we in Aken en Maastricht geweest en al 3x op het 3 landen punt. Het is wel grappig dat ik door de fietstocht van de afgelopen weken super in vorm ben. Dat merkt Bert zeker, want op de klimmetjes lig ik steeds voor. Maar de afdalingen is Bert weer sneller en heeft het elkaar weer op.
Wat is Limburg toch mooi en afwisselend. Bijna iedere avond na het eten nog een stuk lopen, want ook daarvoor is het hier prachtig. Zoveel mogelijkheden.
Moet er natuurlijk ook voor zorgen dat de kilo's er u niet weer aan vliegen.
Morgen gaan we naar de Eifel. Dat is niet zo heel ver en hopen dat het net zulk mooi weer blijft als de afgelopen week.
Jullie zijn weer bij, tot de volgende keer.

• 30 Augustus 2017 - 08:32

Jet:

Limburg vind ik ook altijd een stukje buitenland!! Heerlijk geniet er van samen!

• 30 Augustus 2017 - 10:09

Barbara:

Veel plezier !

• 30 Augustus 2017 - 11:04

Harry:

En nu de foto's nog van die mooie camper terwijl jullie er gebruik van maken...

• 30 Augustus 2017 - 14:31

Gerard:

Leuk Ellen, zo heb je allemaal vakanties binnen je vakantie :)
    Geniet ervan!

Monique:

Ja wat grappig dat het dichtbij ook zo mooi is. Veel plezier samen in jullie leuke huisje.

• 06 September 2017 - 20:30

Peter En Janny:

Veel plezier nog, Groeten.