Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

23 Oktober 2012 | Bolivia, Sucre

Hoi Allemaal
Nou ik ben er helemaal klaar voor. De tassen zijn vol en alles past er net in.
Morgen vertrek ik naar Potosi, een stad op ruim 4000m Dat gaat dus een behoorlijke klus worden vanuit Sucr (2700m) Ik hoop er 3 dagen over te doen, het is zo´n 155 km. Spannend dus.
Gister nog een dagje met Linda doorgebracht. We zijn naar het tehuis voor kinderen met een beperking geweest. Indrukwekkend. Het is schrijnend naar onze maatstaven maar voor hier fantastich dat deze kinderen zo opgevangen worden en onderwijs krijgen of dagopvang. Na de rondleiding zijn we met en aantal naar het zwembad gelopen en heerlijk gezwommen, erg leuk. Later op de dag heb ik mezelf heerlijk laten verwennen op het gebied van manucuren en pedicuren. De nageltjes zien er weer super mooi uit. (zie foto). ´S avonds heeft Mario Linda en mij nog opgehaald voor een rondrit door Sucre en verschillende uitzichtpunten, pleinen, straten en sportaccommodaties gezien.
Wel nu, het volgende verslag komt vanuit Potosi hoop ik als het lukt.
Allemaal gegroet en tot horens, Ellen

• 23 Oktober 2012 - 23:48

Ellen De Geus:

De foto´s staan erop hoor. Veel kijkplezier. Kon ze alleen niet allemaal rechtop krijgen, dus dan moet je zelf maar zijwaarts. Ha ha.
    Groet, Ellen

• 24 Oktober 2012 - 00:00

Lianne:

Goeie indruk; je bent er klaar voor. Veel succes en genieten onderweg. Gr. Lianne

• 24 Oktober 2012 - 01:35

Jezus:

ha zus , zet m op!!!en niet te veel geuzen.

• 24 Oktober 2012 - 06:58

Wendy:

Hoi wereldreiziger!
    Ik haak vanaf nu ook weer aan bij je reisverslagen! Geweldig om te lezen en zien wat je tot nu toe allemaal al weer gedaan hebt! Heel veel succes en plezier!
    Ben zelf net terug van m'n duikvakantie in Sulawesi, Indonesie. Jouw marktfoto's doen me meteen terugdenken..... Daar geen koeienneuzen, maar wel varkenskoppen, vleermuizen, ratten en honden, haha.
    Heel veel succes de komende dagen! Zet 'm op!
    Groetjes vanuit Amsterdam!
    Wendy

• 24 Oktober 2012 - 08:06

Jet De Veer ( Moeder V Bram):

Heel veel succes, en maar zachtjes aan dan breekt het lijntje niet. E

• 24 Oktober 2012 - 08:23

Marianne:

Hoi Ellen, Nu je het zegt. ja, die hoogtes!. was ik helemaal vergeten. ik vind het een goede prestatie als je nu al dit in drie dagen zult halen want de lucht zal er heeeeel erg ijl zijn. Over twee maanden zeg ik: peuleschil voor je!. Kijk goed uit en als je misselijk wordt en hoofdpijn krijgt, dan even rusten he?. Je verhalen zijn weer leuk om te lezen en doe de groeten aan Mario. (leuke man die je nog eens mee uit neemt!. X van Marianne

• 24 Oktober 2012 - 08:25

Marianne:

Ja Wendy, geen koeieneuzen, maar wel foetussen van Lama's!!!. Het lijkt er wel haloween!

• 24 Oktober 2012 - 10:30

Lida:

Foto's zijn weer erg leuk. Geven meteen een visueel inkijkje in jouw wereld nu. Nageltjes zijn weer erg mooi geworden. Succes El met de klim en take good care of yourself!!!!!!

• 24 Oktober 2012 - 10:30

Lida:

• 24 Oktober 2012 - 10:47

Bert:

Hey avonturier, Nu gaat het echte werk beginnen.Wel vervelend dat je direkt
    zoveel moet klimmen,maar je klonk gisteren opgewekt,dus ik twijfel er niet aan
    dat het je gaat lukken.Gr

je maatje

• 24 Oktober 2012 - 10:47

Urmi:

Hi Ellen,
    Wat een andere wereld, waar je je nu begeeft. Geweldig!
    Ik geniet van je verhalen en foto's.
    Succes met de fietstocht en pas goed op jezelf, xx Urmi.

• 24 Oktober 2012 - 11:10

Francis:

Ha Ellen,
    Heel veel succes en plezier met dit pittige stuk! De klim zal heus wel lukken, one way or another, het levert vast genoeg stof op voor een volgend verhaaltje. Leuke foto's ook!
    Groetjes uit Utrecht

• 24 Oktober 2012 - 12:18

Tiny:

Hup Lauw, die berg op met je dikke reet, haha om huil buien van te krijgen waarschijnlijk! Zet hem op en geniet, dikke x

• 24 Oktober 2012 - 15:01

Hoi,

Hup die bergen op!! Ga je de volgende keer er vanzelf weer van af!! Hihi.
    Doe rustig aan en als je de man met de hamer tegen komt ff stoppen..... liefst eerder.
    Wij houden je allemaal in de gaten... Trouwens is goed voor je..kon wel weer wat kilootjes af!! hihi.
    Tot volgende verhaaltje....te gekke fotoos weer....lekker eten........

• 24 Oktober 2012 - 15:01

Hoi,

Hup die bergen op!! Ga je de volgende keer er vanzelf weer van af!! Hihi.
    Tot volgende verhaaltje....te gekke fotoos weer....lekker eten........

• 24 Oktober 2012 - 15:02

oeps, 2x geklikt!!

• 24 Oktober 2012 - 17:13

Berna:

He Ellen heel veel succes gewenst met je tocht de komende dagen. Ga ook vooral genieten als het even kan hoor! Mooie nagels trouwens ;-)

• 24 Oktober 2012 - 18:42

W&W:

Hoi Ellen - mooie nagels, kromme tenen! Ik bedoel dat je het hoogte verschil goed overleeft........
    Vast wel. In ieder geval heb ik geen last gehad van het hoogte verschil en goed en wel in Phuket aangekomen. Voel me al weer thuis.
    Wij kijken alweer uit naar het volgende verslag.
    Groeten van ons beiden, W&W

• 24 Oktober 2012 - 18:42

W&W:

Wij kijken alweer uit naar het volgende verslag.
    Groeten van ons beiden, W&W

• 24 Oktober 2012 - 19:23

Ellen:

Ellen doe mij maar van al die kruiden een onsje....

liefs uit Akersloot

• 24 Oktober 2012 - 20:54

Marja:

Hoi Ellen,
    zo....... die eerste kilometers zitten er alweer op. Maar je moet wel een hoogteverschil overbruggen zeg. Gelijk aan de bak !!! Dat zal wel even hijgen worden. Maar goed... je hebt goed getraind, denk nog maar even terug aan dat prachtige rondje Haarlemmermeer!! Dan komt het allemaal wel goed.
    In ieder geval. heel veel succes enne.... stoppen bij hoogteziekte, 4.000 mtr is een aardige hoogte.
    Tot je volgende verslag. Groet Marja

• 26 Oktober 2012 - 20:32

Ans Michon:

Hoi Ellen!
    Vind je reisverslag erg boeiend! Leuk om het allemaal te kunnen lezen!!
    Wens je nog een hele fijne en goede voortzetting toe!
    Hier alles goed! Volgend jaar fiets ik met je mee!! Ha ha
    Groeten Ans Michon