Activiteiten in Pucon - Reisverslag uit Pucón, Chili van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Activiteiten in Pucon - Reisverslag uit Pucón, Chili van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Activiteiten in Pucon

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 November 2008 | Chili, Pucón

Hoi gente
Ik zit dus nog in Pucon en ga morgen weer verder mits het weer het toelaat.
wo 5 nov. Ben ik dus met Johanna naar de Termas los Pozonas geweest. Terug in het hostel was daar inmiddels Cecar gearriveerd. Hij komt uit Madrid en had hem in Santiago al ontmoet. Hij is ook op de fiets en heeft dezelfde route als ik gefietst. Hij is veel lichter bepakt en heeft dus alles gefiets met ook de nodige problemen, van geen voedsel in de bergen enz. Hij is daar wat makkelijker in denk ik.
do.6 nov. Wederom k... weer en dus lekker uitgeslapen. Met Cecar naar de fietstenmaker geweest want m´n versnelling liep niet lekker, er was iets verbogen aan de delairieur en als ik dan op het grootste blad achter fietste kwam deze steeds tegen de spaken, heel irritant. Maar dat is weer verholpen en alles loopt weer gesmeerd. Dat laatste heb ik wel zelf gedaan. Voor s´middags heb ik raften geboekt en dat was enorm gaaf. Het regende toch dus dan kan je maar beter iets in het water doen. We waren met 8 personen en 2 instructeurs. Kregen goede kleding aan en ik hem m´n waterproof en warme sokken uitgeprobeert. Nou dat is het geld zeker waard geweest, heb geen koude voeten gehad. Het duurt alleen 2 dagen voor ze weer droog zijn. Er zaten een paar hele pittige passages in 3/4. Ook nog wat spielerei gedaan, zoals over de rand van de boot rondjes rennen en dan probeerden ze je in het water te krijgen. Na 3 rondjes ben ik maar weer gaan zitten. Gaaf was het en jammer genoeg geen foto´s.
Vr 7 nov. Vandaag met Cecar op stap geweest met de fietsen. Zo´n 50 km in de buurt gefietst. Langs diverse rivieren waar we gister met de raft waren, nu vanaf de kant bekeken en een paar watervallen bezogt. Door gefietst naar lago de Caburgua, nu dus van de andere kant gezien. Prachtige route over onverharde wegen en zonder bagage is het een eitje. Terug vanuit Caburgua alles naar beneden en haalde 63 km p/u, is ook wel eens leuk ipv 4,5 omhoog. Ga straks lekker uiteten en dan de tassen weer pakken voor morgen.
Groetjes allemaal en tot horens maar weer.
Dikke kus Ellen.

  • 07 November 2008 - 22:35

    Ellen:

    grappig dat jij aan de andere kant van de wereld een bericht schrijft, terwijl ik internet...maar mooie foto's

  • 07 November 2008 - 23:06

    Monique:

    Ha die Ellen,
    En waarom krijgen wij die Cecar niet te zien op een leuk kiekje of zo. Hoe heb je die regendruppels zo op de foto gekregen, heel apart zo zie ik het hier nooit. Ik duim voor beter weer want de rest lijkt allemaal wel goed te lopen zo te horen. Heel veel plezier verder, toedeloe.

  • 08 November 2008 - 08:39

    Trudi:

    Nou El volgens mij zit je nu in je cadans, lekker fietsen, mensen ontmoeten, opnieuw ontmoeten, zo was het toch ook in je vorige fietsvakanties? Ga zo door en tot horens!
    Liefs Trudi (ook van Jan)

  • 08 November 2008 - 12:32

    Lida:

    Ben ook benieuwd naar die Cesar. Fotootje graag. Fijn dat je lekker gefietst hebt.
    Vandaag prachtig weer. Alle bomen hebben een prachtige herfsttooi. Vroeg op het hockeyveld was nu geen straf. Wes had ook lekker gespeeld en gewonnen.
    Dinsdagmiddag ga ik met Rodrigo lunchen. Op 11 nov. is het 25 jaar geleden....Weet je nog?
    Liefs van mij

  • 08 November 2008 - 12:42

    Annette:

    Fijn dat je zoveel mooie momenten meemaakt aan de andere kant van de wereld. Natuurlijk worden wij allemaal nieuwsgierig, maar laat nu toevallig steeds je batterijen op zijn? Of je camera niet mee? geniet ervan, liefs Annette

  • 08 November 2008 - 13:04

    Hetty:

    Hoi Ellen,
    Ben wat laat ingelogd, en gelezen dat je al heel wat mooie reismomenten achter de rug hebt.
    Ik geniet van je prachtige foto's en je leuke teksten!
    groet, Hetty


  • 08 November 2008 - 13:12

    Jolanda Krijgsman:

    We volgen je nog steeds, echt gaaf die regen druppels! Nou hier vandaag een lekker herfst-zonnetje. Geniet ze nog en tot je volgende bericht maar weer!
    Groetjes Jolanda

  • 08 November 2008 - 13:22

    Cora:

    Hoi Ellen, wat een prachtige foto's. Goed te lezen dat je je zo prima vermaakt. Het is hier prachtig weer vandaag maar aankomende dagen schijnt het prut te worden. Fiets ze maar lekker en we kijken uit naar je volgende verslag groetjes uit Akersloot.

  • 08 November 2008 - 16:06

    Jezus:

    op de site van maaike zag ik dat je weer on line was geweest dus weer even speuren en jawel weer een nieuw avontuur. straks komt hans dus dan gaan we nog maar eens kijken.maaike is haar mp3 speler kwijt en nu ga ik via een leraar van school die naar saigon gaat proberen een nieuwe haar kant op te laten gaan. wat is de wereld toch klein dan he? geniet ze zus

  • 08 November 2008 - 16:38

    Hans:

    Hele gave foto's en raften lijkt me ook heel leuk
    avontuurlijk!
    groenten je neefje

  • 09 November 2008 - 14:22

    Marja:

    Het klinkt allemaal weer erg leuk. genieten dus!!!!! Dat raften is toch weer echt kicken !!! Ga je Cecar nog meer ontmoeten gedurende je trip ???? Het blijft steeds weer leuk om je verhalen te lezen. Gr. Marja

  • 09 November 2008 - 20:37

    Ineke:

    Tijdje niet van ons gehoord, op de hotmail lees je wel waarom!
    Fijn om te weten dat het nog allemaal loopt en fietst in Chili.
    Hier in nederland is het sinterklaasjournaal alweer begonnen en de eerste lootjes zijn
    getrokken. Volgende week komt die oude man in het land!
    Wat doe jij dit jaar met sinterklaas?
    Gr. ineke

  • 09 November 2008 - 22:30

    Peter En Janny:

    Hallo Ellen ,
    We zijn wat laat met een reactie maar ik krijg niet meer zoals in het begin in mijn postvak gemeld dat er een nieuw bericht is van jouw.
    We vonden het al vreemd dat we zolang niets hoorde maar toen ik op de recente berichten keek zag ik dat we er al drie gemist hadden ,
    De beelden van paaseiland zijn nog niet gearriveerd maar zodra ze er zijn geven wij dat aan je door.
    Verder zijn het mooie beelden die je allemaal laat zien en we hopen dat je nog veel meer moois gaat zien .
    Groetjes van Peter janny en Maya.

  • 10 November 2008 - 09:04

    Sandra:

    Hoi Ellen,
    Vanmorgen je hele reisverslag gelezen, met één woord overweldigend. Wat heb je al ontzettend veel meegemaakt, mooi dingen, spannende dingen, gezellig met anderen en af en toe heftig op de fiets. Het lijkt me super! Ben benieuwd naar je volgende dagen en ga het zeker nauwkeurig volgen. groetjes Sandra

  • 10 November 2008 - 19:50

    Piet Van Der Burg:

    hoi Ellen wat maak jij ongelooflijk veel mee en zie je erg veel je komt thuis met een tas vol ervaringen blijf lekker genieten dan kunnen wij dat ook hier voor de pc.
    ik wens je nog heel veel plezier

  • 11 November 2008 - 12:11

    Els:

    Ha die Ellen, gave fotos en volgens mij vermaak je je goed. Je moet maar zo denken geen bericht is goed bericht en alles gaat hier echt wel oke.
    Jij bent degene die het super naar de zin moet hebben. Wij gaan ons normale gangetje. Ik vind het leuk om te lezen en te zien hoe het daar gaat aan de andere kant van de wereld. Maar je weet dat ik niet met je zou willen ruilen.
    Lieve groeten van ons uit Bemmel Dikke kus Merel, Lisa en Els
    Tot de volgende keer.

    ps. graag een close up van Cecar!!! en wat vraag jij voor Sinterklaas???

  • 11 November 2008 - 17:30

    Urmi:

    Graag extra info over Cesar s.v.p! Haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 180191

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: