FF wachten, bus vol, - Reisverslag uit , van Ellen Geus - WaarBenJij.nu FF wachten, bus vol, - Reisverslag uit , van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

FF wachten, bus vol,

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 Oktober 2008 | ,

Hoi
Ben weer in Santiago, goede vlucht gehad en zit weer in het hostel. Vanmorgen een kaartje gekocht voor de busreis naar Pucon, kan morgenavond pas. De bussen zaten vol, dus een extra dagje wachten in Santiago. Heb inmiddels wat meer foto´s geplaatst bij Isla de Pascua. Jammergenoeg wilde het niet lukken met een paar foto´s van een prachtige zonsondergang met de Moai op de voorgrond. Weet niet waarom, dus die zien jullie later misschien wel.
Hoe is het on het werk, met je huis Inke, je krijgt dit weekend de sleutel of was het half november, en lukt het allemaal een beetje bij je vriendin in huis. En Michiel hoe is het met je studie? En Dick al op vakantie geweest of heb je nog te goed? En hoe is het met Martijn en natuurlijk ook Vered, gaat het allemaal een beetje, kun je de mannen een beetje aan? Nu ze mij niet als pestobject hebben, ben jij nu de klos of durven ze dat niet?
Hoe gaat het met de rest van het team en de harten?
En de zwemmers van de zaterdagochtend, wat is het stil aan de overkant. Missen jullie me al een beetje in baan 3?
Hoe gaat het in mijn huisje Han en Helene en jullie relatie met de katten, komen ze al een beetje naar jullie toe?
Peter en Jannie ik heb een grote Moai vandaag naar huis opgestuurd met nog een paar kleintjes, hoop dat ze aankomen. Heb ze naar per adres Dorpsst 52 verstuurd. Laat even weten als ze er zijn. Je mag ze alvast bewonderen hoor. En is de stoel al gearriveerd, bij Thijmen vandaan? Hoe gaat het met jou Theo, al even niet van je gehoord?
Maar goed dat geldt voor meerdere medelezers. Hoe is het met jullie allemaal, de schaatsen al uit het vet of is dat iets te voorbarig. Hier is het lekker warm. Zit weinig in de zon, want het is snel te warm en je verbrandt hier zo lekker snel. Dus ik smeer veel, wat ik anders nooit doe.
Dus vanaf 1 nov. zit ik op de fiets en hoop geen meter meer met de bus.

Groetjes, dikke kus, Ellen

  • 30 Oktober 2008 - 20:56

    Marja:

    JA...... nu ben ik een keer die als eerste een berichtje kan plaatsen !!!!! Dat is kicken... El, ik geniet iedere keer weer van je mooie belevenissen en ervaringen. Geniet maar van de warmte, want ik heb vanochtend alweer de ruiten van m'n auto moeten schrappen. Echt waar. Morgen begint het eerste schaatstoernooi, het NK Afstanden. Dat wordt weer veel tv kijken het weekend. Maar ik moet natuurlijk ook veel gaan lopen. Vanavond weer naar de club geweest. Met Erik en Kees mee terug gefietst. Alles gaat hier z'n gangetje.
    Groet en tot je volgende bericht...vanaf de fiets !!!!! Marja

  • 30 Oktober 2008 - 20:59

    Lida:

    Nou Ellen, wat ben jij met ons in Nederland bezig. Mis je ons zo? Ik jou wel hoor. Zondag waren wij in Hoorn, Eva was jarig.Je hoort daar dan ook bij te zijn. Heb haar wel namens jou gefeliciteerd.
    Ben benieuwd hoe je ervaringen op de fiets zijn.
    Liefs van Lida

  • 31 Oktober 2008 - 07:49

    Martijn:

    Hoi Ellen,
    Hier op het RRC alles vrij rustig. We zijn vanaf volgende week wel weer van die kleine druktemaker af. We hebben wel een hoop aan hem gehad en hij volgens mij ook aan zijn ervaringen op de longrev. Was voor bepaalde dingen wel een eye-opener voor hem! Nu nog een paar weekjes bikkelen omdat eerst Dick, dan ik en dan Inke achtereenvolgens afwezig zijn, maar hopenlijk in december weer wat rust in de tent.
    Vered doet het overigens prima, dus daar geen zorgen over. Wel jammer dat ze inderdaad wat minder snel op de kast te krijgen is als jij!, maar we doen ons best.

    Veel groetjes en ik hoop dat je snel aan fietsen toekomt. Hasta luego

  • 31 Oktober 2008 - 10:42

    Janny En Teun:

    Ellen, We hebben wel een tijdje niets van ons laten horen, maar we volgen je wel degelijk! En genieten van je verhalen en fot's. We zijn ook een beetje op reis!
    Fijn dat het ondanks wat strubbelingen toch allemaal goed gaat. Houwen zo!

  • 31 Oktober 2008 - 11:58

    Urmi:

    Heb genoten van je mooie foto,s. Prachtig, die Moai's! Geniet maar van de warmte daar want het is hier flink koud. Ben benieuwd naar je fietsbelevenissen.
    Liefs en de groetjes van ons allemaal!

  • 31 Oktober 2008 - 14:10

    Dick:

    He Geus!

    Voor mij nu ook ff time-out. Ook even op zoek naar de warmte en rust voor de verbouwing.
    Have fun en ik lees je stukjes met veel plezier.

    Groet van "die lange"

  • 31 Oktober 2008 - 17:26

    Annette:

    Hey Ellen,
    Binnenkort gaan Lida en ik naar de sauna op jouw bon, je hoort nog wanneer! Daar hoor jij natuurlijk bij te zijn maar jij zweet al genoeg als ik jou zo hoor! Veel plezier met fietsen,
    liefs Annette

  • 31 Oktober 2008 - 19:08

    Mieke:

    zo dat gaat de goede kant op ellen, mooie fotos vooral die van de moai familie. zie je het al voor je opa en oma kleen samen op de beemsterdijk?

  • 01 November 2008 - 10:16

    Trudi & Jan:

    Ha die Ellen, wat een prachtige foto's en wat een geweldig mooi eiland zeg, nu nog meer ervaring opgedaan met duiken! Hier gaat alles prima het weer is bewolkt en ze voorspellen regen, de nachtvorst is voorbij. Op het werk gaat ook alles zijn gangetje nu nog een maand en dan is het stokje overgegeven aan Adrie. Wel Ellen, vandaag is het 1 november en nu op de fiets verder, spannend!Doe voorzichtig en veel succes dag een en blijven smeren!
    Hartelijke groeten van Jan en kus Trudi

  • 02 November 2008 - 05:36

    Jezus:

    ha die el, heb net je berichtje gelezen op de site van de meiden. zij gaan naar hanoi en daar regent het dat het giet er is in 24 jaar niet zoveel gevallen. alles onderwater en veel doden. maar ik kreeg vannacht een sms dat ik me geen zorgen hoefde te maken. hoop dat je al lekker fietst!!! liefs en een kus van jezus

  • 02 November 2008 - 14:27

    Helene:

    Hoi Ellen,
    Ik zit nu in je huisje en alles ok hier. De poezen komen zelfs al kopjes geven soms (met name Garfield). Ze blijven ook in huis als ik er ben en verdringen zich voor hun bakje als je ze eten geeft. In het begin gingen ze naar buiten zodra ik binnen kwam. Volgens mij vinden ze het wel gezellig en hebben ze zeker in de gaten dat wij synoniem zijn voor ETEN!! haha
    De herfst is flink aangebroken en iedereen hier is verkouden of grieperig. Geniet dus maar extra van dat zonnetje. Leuk om je verhalen te lezen hoor!
    Groetjes, Helene

  • 02 November 2008 - 15:59

    Mariette Oosterveer:

    Hoi Ellen

    Net weer even alles gelezen, ik was op vakantie geweest, maar wat een avonturen zeg.
    Ik hoop wel dat je nu beetje kan fietsen, ik lees het wel weer groetjes Mariette

  • 03 November 2008 - 07:02

    Maaike:

    he tante! hier vanuit Hanoi, alles is hier fantastische! zo mooi en leuk, geniet van elke seconde! zie dat het daar ook leuk is, goed om te horen, ben benieuwd naar de fietsverhalen! liefs kuzzz

  • 03 November 2008 - 13:45

    Els:

    Heeee Ellen,

    In Bemmel alles prima, kids doen het goed op school en met de sporten.
    Ik ben weer aan het volleyen en dat is ook wel weer gezellig.
    Gaaf al die foto's van Paaseiland. Het gaat weer de goede kant op daar, hoop dat je alleen maar mooi weer hebt (geintje). Maar vooral dat je veel plezier hebt, dat lukt wel met al die mensen die je al ontmoet hebt denk ik.
    Hou je taai en tot de volgende keer
    xxx Merel, Lisa en Els

  • 03 November 2008 - 14:21

    Ellen:

    heb net els voor je gebeld..We hebben een gezellige dag gehad 1 november....HEt is hier KOUD winterjas en wanten aan....
    mooie foto;s ellen

    liefs

  • 03 November 2008 - 17:03

    Theo En Karin:

    Hoi Ellen, ja even uit beeld geweest ben even met mijn gezondheid aan het stoeien en daar ga ik je verder niet mee vermoeien. Dit weekend weer actief geweest op het NK en daar leuke resultaten geboekt met Liset van der Geest (2x 3de (3k en 5k)) en het team van wim den elsen. Hij presteert het dit jaar opnieuw om met een pupil op de wc te verschijnen. en 18 pr's. Tim en Max gaan ook leuk dus op het schaatsgebied gaat het prima. Karin is lekker aan het hardlopen en heeft mi. de smaak ook te pakken. Ik hoop nog veel van je te lezen want het lijkt me super om straks alle ervaringen nog eens met je persoonlijk te horen, op zo'n beeldschermpje is het al super laat staan als we jou gezicht erbij zien. Gaat het goed met je tennisarm?
    Groetjes

  • 05 November 2008 - 10:47

    Gretha:

    Hoi Ellen,

    Even een levensteken uit Nieuwe Niedorp. Volg je reis op de voet en geniet van de mooie foto's. Bij ons is alles oké. Heb nog geen meter geschaatst en mis het ook nog niet tot mijn verbazing. Te veel met andere dingen bezig. Heb nu een daad gesteld om boven alles te schilderen, vind dat heel leuk. Hans doet dan de K. klusjes en ik heerlijk rollen of kwasten. Dat is gewoon ontspanning. Dikke kus van ons allemaal en hou je goed.

  • 05 November 2008 - 13:42

    Jurgen En Ineke:

    Hallo Ellen,

    We genieten van je reisverhalen en lezen met plezier je berichtjes.Het weer is hier grijs en druilerig. Veel mist en vroeg donker 's avonds. Geniet van de warmte en je belevenissen daar!

    Groetjes, Jürgen, Ineke en Enrico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 180186

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: