Weer onderweg - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Weer onderweg - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Weer onderweg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

18 Oktober 2006 | Spanje, Madrid

Hoi
Nou daar ben ik weer. Ben nu onderweg naar Malaga en kwam door een van de vele kustplaatsen daar naar toe. En toevallig zag ik dit internetcafe, dus gelijk gebruik van maken.
De drie dagen aan de kust waren werkelijk heerlijk. Lekker niks doen en veel gelezen en op het strand gelegen. De camping was heerlijk rustig en de grijze muizen plaag komt nu een beetje op gang om te overwinteren. Er zitten hele gezellige tussen hoor. Ook heerst hier een Engelse invasie, je hoort werkelijk alleen maar engels, ongelooflijk. Vanmorgen toen ik opstond hoorde ik tikke tikke op de tent en je gelooft het bijna niet, het regende een klein beetje. Nu is het voor de stof niet zo erg maar de tent was nat. Maar na goed afdrogen is hij toch nog redelijk droog de zak in gegaan. Het is heerlijk fietsweer. Ben door Narja gekomen Lida maar niet naar de grotten geweest en was nog zo vroeg en zat lekker op m´n fiets, dus voor dat ik er erg in had was ik er al doorheen. Je wordt hier langs de kust niet erg blij hoor, wat een trieste bedoening, al die flats en hotels, vreselijk. Morgen snel de bergen weer in richting Ronda. Zal wel weer behoorlijk klimmen worden maar ik ben er klaar voor.
Zo jullie zijn weer aardig bij en ik fiets weer verder.
Jannie hou je de katten een beetje in toom met al die lijken in huis?.
Groetjes en een big hug, hasta luego, Ellen

  • 18 Oktober 2006 - 09:22

    E:

    leuk

  • 18 Oktober 2006 - 11:13

    Tamara:

    hey ellen,

    Ronda is zeker de moeite waard, een gezellig klein stadje bovenop de berg !

  • 18 Oktober 2006 - 11:23

    Netty:

    Hoi Ellen,

    Leuke berichten allemaal. Lekker leesvoer. We hebben je wel gemist op de rondvaart afgelopen zondag. Maar ik weet wel zeker dat je daar meer geniet, lekker weer en mooie omgeving. Wij gaan a.s. maandag een weekje naar Griekenland, nu maar hopen dat het daar droog wordt want op dit moment is het heel erg nat. We gaan naar Kefalonia, dat ligt schuin onder de hak van Italië. Fietse maar weer en tot later.
    Groetjes,
    Jan en Netty

  • 18 Oktober 2006 - 12:10

    Pieternel:

    Hoi Ellen,

    Heerlijk deze verhalen, krijg gewoon weer zin in vakantie. Ik ga aanstaande weekend naar Praag. Een beetje sightseeing, maar vooral werken. Ik ga daar twee dagen een workshop geven aan collegae sportmasseurs uit Tsjechië. Gelukkig alles in het Engels. Je hoort wel weer hoe het was.
    groetjes

  • 18 Oktober 2006 - 14:56

    Ellen H.:

    Heee die Ellen, klinkt allemaal nog heerlijk daar, blijven genieten hoor, het gaat al zo snel.
    Jij lekker aan het fietsen, ik net bij de tandarts vandaan, ja, verschil moet er wezen !Ik had al een poosje last van mijn bovenkaak en dan kan je het uitstellen maar verdwijnen doet het toch niet.De schade viel mee, boren en vullen was niet nodig maar wel wat andere"praktijken", zal je de details besparen.
    Hier is het zonnetje nu wel verdwenen, hebben vaker wat druilerig weer en het is al snel donker.Gaan alweer bijna in het donker NAAR werk en als je blijft hangen ook nog in het donker naar huis!!Het wordt weer tijd voor warme chocomel! We hadden zelfs alweer SNERT op werk, kan je nagaan.........
    Nog heeeeeeel veel goede, gezellige en warme dagen.
    Groetjes,
    Ellen H.

  • 18 Oktober 2006 - 23:28

    Spanjaardje:

    kus en hou je stuur recht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 179700

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: