Foto's geplaatst bij vorig reisverslag - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst bij vorig reisverslag - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst bij vorig reisverslag

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Januari 2011 | Cambodja, Phnom-Penh

Hoi Allemaal
Ik heb foto's bij het vorige reisverslag geplaatst. Soms zijn ze niet om echt vrolijk van te worden maar ik wilde ze jullie niet onthouden. Het had op mij diepe indruk. Hoe kan een mens zulke gruweldaden plegen?

Groet, Ellen

• 20 Januari 2011 - 10:36

Zus:

ha zus heb ze net bekeken, heel mooi en indrukwekkend.
    ik heb toch al wel veel gezien van dit soort beelden. groetjes jezus

• 20 Januari 2011 - 11:12

Lida :

Volgens mij moet jij nu achter de comp. zitten. Probeer contact te krijgen via Skype (el2). Lukt steeds niet. Indrukwekkende foto's en vehalen El. Heb berichttje naar hotmail gestuurd. Liefs Lida

• 20 Januari 2011 - 11:50

Ellen:

prachtig ellen, nou ja eigenlijk indrukwekkend....ben benieuwd hoe het vrijwilligerswerk je afgaat...

• 20 Januari 2011 - 12:52

Rob:

Mooie fotos, tsa vreselijk al die lijken en botten, maar helaas is dat door de eeuwen heen overal het geval. Normaal denk je daar niet anan tot je met hje neus erop gedrukt wordt. Maar wel heel mooie fotos ben weer benieuwd naar de volgende

• 20 Januari 2011 - 13:12

Inke:

Je hebt al weer heel wat kilometers in de benen! Ben benieuwd hoe het met het vrijwilligerswerk gaat. Indrukwekkende foto's! Groetjes van je colleeg.

• 20 Januari 2011 - 14:45

Marja:

Hoi Ellen,
    zeker heftige foto's en indrukwekkend. Maar ik denk dat je goed werk zal verrichten als vrijwilliger.
    Groet Marja

• 20 Januari 2011 - 19:01

Greet M.:

Wat zijn het een prachtige foto's. Met zijn beiden de hele diaserie bekeken. Janny B. heeft een hele goede atlas en volgt je reis op de voet. De mijne is wat minder duidelijk. Teun heeft mij geleerd hoe ik een grotere letter kan uitprinten. Je verhalen zijn vaak ook ontroerend. En nu een weekje vrijwilligerswerk. Ontzettend interessant en zo lief van je. Groetjes van de schoolvriendin van je moeder

• 21 Januari 2011 - 11:59

Steffi:

Heey!
    Super foto's en verhalen weer zeg! Zeer mooi! En inderdaad bizar om te zien tot welke dingen sommige mensen instaat zijn zeg..

Even andere vraag nog Ellen, had je mn mailtje op je hotmail nog ontvangen over je kerstpakket? Anders vervalt het, en dat zou jammer zijn. Laat maar even weten,

Groetjes!
    X Steffi

• 25 Januari 2011 - 11:43

Maya,:

Hallo Ellen,
    Bedankt voor de kaart voor mijn verjaardag, alles gaat goed
    Groetjes Maya.