Terug in Europa, Spanje - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Terug in Europa, Spanje - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Terug in Europa, Spanje

28 Juni 2017 | Spanje, Blanes

Holla, como estas? Muy bien para mi.

En zo schakel ik weer om van het Engels in het Spaans. Wel leuk om dat ook weer op te halen.
Na een lange reisdagboek van ruim 24 uur ben ik in Blanes aangekomen. De vlucht via IJsland verliep voorspoedig en op het vliegveld werd ik keurig opgehaald en naar het hostel gebracht.

De laatste dag in San Francisco was trouwens ook erg leuk met de Gay Pride, die een behoorlijk politiek tintje had. Heb Trump diverse keren voorbij zien komen in verschillende hoedanigheden. Ze zijn toch echt niet zo blij met hem. Maar wat zaten er mooie opgedoste mensen tussen en vooral heel veel mensen. Zal er wat foto's van bij doen.

Maar nu in Blanes aan het strand met gezellige terrassen en alles is super relaxed. Heerlijk. Heb een bikini gekocht, een kleedje om op te liggen en lekker gezwommen in de Middellandse zee. Lekker temperatuurtje, niet te heet met een stevige wind dat wel. Overigens wel gunstig voor morgen als ik ga starten met fietsen, in de rug. Ga dan richting Lorret de la Mar. Mijn plan is om de Spaanse Pyreneeën​ door te steken naar de andere kant en dan via de kust naar het noorden. Maar het kan ook zo maar weer veranderen. Ik zie wel.
Verder niet zoveel te melden. Spreek jullie later weer.

Groetjes, Ellen

• 28 Juni 2017 - 16:29

Jacqueline En Guus:

Bondias Ellenzzz

Bonbini op europese bodem.
    Geniet lekker van de tapas en de zon.
    We zijn benieuwd naar je fietsavontuur.
    Dikke knuffel

• 28 Juni 2017 - 17:10

Berna:

't Lijkt wel vakantie nu!

• 28 Juni 2017 - 17:13

Ber:

Pas op dat je geen wortel schiet op je kleedje!

• 28 Juni 2017 - 17:28

Ha die Ellen,
    Toch ook wel vreemde wezens bij de Gay Pride en dat blote witte vlees, brrrrr. Maar goed nu op de fiets. Maak er een leuke tocht van.
    Groetjes

• 28 Juni 2017 - 18:57

Bert:

Hey topper,
    Weer lekker in Europa, weer heel anders maar ook mooi.
    Zal wel weer even wennen worden om te fietsen, maar ik kan mijn voorstellen
    dat je daar na je auto trip wel weer zin in hebt.
    Veel plezier, kus.

• 28 Juni 2017 - 19:00

Boudewijn:

Ha die El, als ik jou was zou ik een lekker het nachtleven induiken in Lloret ....

• 02 Juli 2017 - 14:49

Hoi Ellen
    Inmiddels zal je je eerste fietskilometers er alweer op hebben zitten.
    Geniet ervan. Weer lekker een nieuwe uitdaging.
    Gr Marja

• 02 Juli 2017 - 21:33

Annette:

Fijne fietstocht verder in Spanje, op vertrouwde bodem, en ook lekker genieten van het Spaanse leven daar!
    Liefs Annette

• 03 Juli 2017 - 13:25

Trudi En Jan:

Ha Ellen

Heb net je reisverslagen vanaf Sequoia Nat gelezen (liepen achter we hebben nl ook vakantie

• 03 Juli 2017 - 13:33

Trudi:

Nou ik weet niet wat er met de rest van het bericht is gebeurd maar dat is foetsie, internet heeft zeker ook vakantie, in ieder geval zit je weer op Europese bodem en op je bike. Lekker genieten van de tapas en sangria El, by the way zijn er in de Pyreneeën ook beren

• 03 Juli 2017 - 13:37

Nou ja, kan mijn zin nog niet eens goed afmaken maar Ik ben er achter hoe het komt ..... kan geen emoji's plaatsen vandaar! Toedeloe El op naar je volgende reisverslag xx Trudi