Morgen van start. - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Morgen van start. - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Morgen van start.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

17 Mei 2017 | Verenigde Staten, Albuquerque

Hello volgers.

Terwijl jullie lekker liggen te pitten, is het bij mij 8 uur vroeger en onweert het.
Maar even terug naar vertrek. Het inchecken verliep super vlot en dus nog even een bakkie met de uitzwaaiers Claes, Annette en Bert.
De vlucht naar Dallas en vervolgens door naar Albuquerque ging super, bijna niet hoeven slepen met de fiets en bagage. Wel veel vragen wat ik ging doen door een oversized herkouwende douane beambte, die het woord fietsen waarschijnlijk niet kent.
Ik werd netjes opgehaald door de pick-up service van het hotel en binnen een uur lag ik in bed na een lekkere douche.
Volgende dag mijn fiets in elkaar gezet en de stad in gefietst, alles doet het perfect. Wat boodschappen gedaan en gelucht bij de Subway, broodje gezond. Ja ja het bestaat. De 2 bike shops die ik zocht, (voor losse snelbinders, die ik vergeten was) waren dicht op maandag. Dus morgen herkansing.
S'avonds bij de Burger King gegeten, naast hotel, moet niet gekker worden maar er is hier niets anders dan fastfood tenten. Maaltijdsalade met gegrilde kip gegeten en de kleinste friet. Volgens mij kookt hier niemand zelf. VVVVVVVeeeeeeel dikke mensen, eten veel en vet en bewegen weinig. Dat hoeven ze ook niet want je kunt alles vanuit de auto regelen en doen.
Vandaag weer op pad geweest met de fiets. Lekker zonnig, gister ook, maar zie wel wolken in de verte. Fiets winkel bezocht, bij REI (is giga outdoor winkel) baerspray en bel gekocht. Ik ben er helemaal klaar voor. Terug naar hotel en krijg de eerste spetters op mijn kop, net op tijd binnen.
Hoop dat het morgen weer droog is en kan starten. Dan rij ik in 2 dgn naar Grants (126 km)waar ik de Great Divide ga starten.
Zo jullie zijn weer bij. Tot de volgende keer.

Greatings from me, Ellen.

• 17 Mei 2017 - 02:13

Anneke:

ha zus, niet iedereen slaapt, hier is er nog een wakker...
    groetjes jezus

• 17 Mei 2017 - 07:36

Steffi:

Haha, lekker he dat fast food :p
    Net nog even een filmpje gekeken over het trail, super mooi!
    Nu nog even de aanloop, maar geniet ook alvast van dit ritje!
    Groetjes!

• 17 Mei 2017 - 08:14

Peter En Janny:

Hallo Ellen.

Succes.

Groeten, Peter en Janny.

• 17 Mei 2017 - 08:39

W&W:

Hoi Ellen - Toppie en groeten uit Alkmaar.

• 17 Mei 2017 - 09:11

Jolanda Krijgsman:

Hoi Ellen... heb je helaas geen gedag kunnen zeggen, maar kon Elske nog op tijd inlichten...
    Hele fijne vakantie en ben benieuwd naar alle reisverhalen...!!! Doei doei

• 17 Mei 2017 - 09:13

Elske:

Een goed begin is het halve werk maar bij jou moet het werk nu pas beginnen....
    Veel plezier
    groetjes Elske

• 17 Mei 2017 - 09:21

Jacqueline En Guus:

Hoi Ellenzzzz

Helaas waren we te laat om je nog even dag te zeggen.
    We wensen je een hele fijne trip en hopelijk tot ziens op Vancouver-island!!!!
    Het mooiste plekje op aarde

• 17 Mei 2017 - 09:42

Barbara:

Hoi Ellen,
    Zet hem op en blij te lezen dat de je baerspray en bel hebt gekocht.
    Veel plezier,
    groetjes Rob en Barbara

• 17 Mei 2017 - 10:12

Renate En Jeroen:

Succes weer in je nieuwe uitdaging!

Renate en Jeroen

• 17 Mei 2017 - 11:37

Jan:

Succes Ellen en gezond weer terug!!!

• 17 Mei 2017 - 13:25

Harry:

Veel plezier Ellen... X

• 17 Mei 2017 - 18:49

Lida:

De kop is eraf! Nu gaat het echt van start. Heel veel plezier.
    Vandaag hier 30,5 graden. Bizar hoor. Morgen weer 10 graden kouder.
    Heerlijk om je weer te volgen.
    Liefs Lida

• 17 Mei 2017 - 19:15

Nicole:

Straks ga je nog wel eens verlangen naar een sappige hamburger

• 17 Mei 2017 - 20:27

Tineke:

Het avontuur gaat nu echt beginnen!
    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen

• 17 Mei 2017 - 21:08

Urmi:

Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    Succes met de eerste fietstocht...
    Koop maar vitaminepillen want die heb je hard nodig met
    al dat slechte eten..!

• 17 Mei 2017 - 21:29

Wendy:

Fijne vakantie!!! Zet 'm op!!!

• 17 Mei 2017 - 23:13

Janneke:

Véél plezier!! Niet teveel burgerking eten hè.

Kusjes Janneke.

• 18 Mei 2017 - 02:07

Marianne:

Ha die Ellen! Welkom in fat country! Het is een onmogelijke opgave om hier slank te blijven. Inderdaad, de meeste Amerikanen eten buiten de deur. Jij blijft natuurlijk super slank door lekker te bewegen. Geniet van je reis en tot horens, X Marianne

• 18 Mei 2017 - 07:14

Lenie Turk :

Hallo Ellen,
    Je bent op weg en hoe weer in beweging! 126 km fietsen en dan begint het.... Afstanden zijn voor jou echt uitdagingen of 'stukjes'. Geniet van je nieuwe avontuur!
    Lieve groet, ook van Frits, Lenie

• 19 Mei 2017 - 08:50

Leroy:

Hey Ellen,

Heel veel plezier en superrrrrr gaaaffff wat je allemaal gaat doen!

• 19 Mei 2017 - 13:21

Marja:

Hoi Ellen,
    Als je dit leest heb je je eerste kilometers (maar waarschijnlijk al meer) er al weer op zitten.
    Je trip gaat beginnen. Aan de voorbereiding zal het niet gelegen hebben. Je hebt je net als andere vorige trips weer enorm goed voorbereid. Je gaat weer genieten en ik ga je weer volgen.
    Groet
    Marja

• 19 Mei 2017 - 15:56

Erica:

Succes! je bent nu lekker op weg. hier alles goed, de eerst muis heeft Odie niet overleefd!
    Groet

Erica

• 20 Mei 2017 - 21:36

Ilse:

Hoi Ellen,
    Fantastisch! Je bent weer op weg.
    Maak er weer een mooi nieuw avontuur van, tot later.
    Groetjes Ilse