Laatste dagen in Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Bangkok. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Bangkok.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

21 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Hoi Allen

De laatste dagen in BK zitten er bijna op. Komende vrijdag 23 jan vliegen we terug naar Nederland. Een maand eerder dan gepland.
Zaterdag 17/1 werd ik uit het ziekenhuis ontslagen nadat de orthopeed dr Werayut langs was geweest voor de laatste controle, ik een tevredenheidsenquettte had ingevuld, voor de rekening had getekend en een berg medicatie mee had gekregen.
De pijn valt gelukkig reuze mee en slik daarvoor ook geen medicatie. Heb wel ruim painkiller mee gekregen.
Na de lunche kunnen we eindelijk weg en neem afscheid van de luxe kamer.We gaan met de taxi naar Marianne en blijven daar tot na het avondeten en dan terug naar het hotel.
De dagen daarna gaan we nog naar de Zoo, een groot aquarium onder een shopping mall en de skytower. Hier heb je een prachtig uitzicht over BK van af de 85ste verdieping. Gaaf!!! We scoren fietsdozen om de fietsen weer in te pakken en lopen wat rond in het Lumpini Park. Hier lopen veel varanen rond.

Vandaag voor controle geweest bij de orthopeed en hij was heel tevreden. Over een week mogen de hechtingen eruit. Alleen mijn duim is nog slaperig gevoelloos door het opzij leggen van de zenuwen tijdens de OK. Dit zal na een aantal maanden weer goed komen. De zwelling op m'n hand zal ook steeds verder afnemen. Mag de pols zelf nog niet bewegen.
Morgen gaan we nog bij Marianne eten en dan is het klaar. Het laatste bericht zal vanuit Nederland komen als we weer thuis zijn.
Iedereen bedankt voor de vele lieve reacties en medeleven. Marja (zus van Bert) nog bedankt voor je kaartje.

Groetjes en een big hug, Ellen en Bert.

• 21 Januari 2015 - 16:21

Renate:

Hoi,
    Goed te lezen dat alles goed is gegaan.hopen dat gevoel in duim goed gaat komen.
    Kan wel 3-6 mond duren! Wil je niet ontmoedigen maar geef het de tijd. Wij komen zondag thuis. Bel je zo snel mogelijk!
    Dikke zoen!

• 21 Januari 2015 - 16:30

Berna:

Goede reis naar huis jullie beiden.
    Zie je snel weer!
    X Berna

• 21 Januari 2015 - 17:23

Rina:

Goede reis!

• 21 Januari 2015 - 19:01

Cock:

Fijn Ellen dat het goed gaat met je arm. De foto's van de stad zijn indrukwekkend.
    Ik had geen idee.
    Groet en goede terugreis.
    Cock

• 22 Januari 2015 - 11:15

Monique:

Dag Ellen en Bert,
    Een hele goede terugreis. Jammer dat het zo is gelopen maar goed te horen dat de orthopeed tevreden is en jij hopelijk ook voor zover mogelijk.
    Groetjes, Monique

• 22 Januari 2015 - 19:00

Urmi:

Goede reis terug naar huis!