Goed aangekomen - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

07 November 2014 | Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Ni Hao
We zijn goed aangekomen in Kunming. Taxi bus stond voor ons klaar en binnen 3 kwartier waren we met alles in ons hostel. De fietsen zijn heel over gekomen op m'n koplamp na, die is afgebroken. Gister en vandaag wat in de stad rond gelopen. Al weer de nodige kadavers op straat zien liggen en hangen. Morgen vertrekken we want de stad zijn we al weer zat. De roggels al weer moeten ontwijken, de viespeuken. Ons eerste eetavontuur zit er op, kippenbotjes met rijst en geroosterde pork. Niet slecht. Met elkaar en het woorden boekje hebben we tot nu toe redelijk kunnen krijgen wat we wilden.Starbucks heeft goede koffie, dus daar genieten we van nu het nog kan.
Tot ziens (Zaijian) Ellen en Bert

• 07 November 2014 - 13:25

Ineke:

Fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen!
    Wat het spugen betreft...het is hun cultuur, je moet je aanpassen aan de gewoontes van het land! Lekker meedoen dus!

• 07 November 2014 - 14:57

Jezus:

ha bert en zus, ja ja het probleem van t eten komt mij heel bekent voor!! je denkt dat je iets bestelt hebt wat te eten is en je krijgt.....niet te pruimen. heve fun op t eerste stuk. kus van jezus

• 07 November 2014 - 15:03

Marianne:

Hallo Bert en Ellen. China is nog steeds niet veranderd als ik het zo lees. Je koplamp zal wel te maken zijn of moeten we hem opsturen?. XMarianne

• 07 November 2014 - 15:10

Mariejose:

Snappen ze niet wat nasi goreng speciaal is?? Veel plezier straks op de fiets zaijian, Bert en Ellen

• 07 November 2014 - 18:32

Elsie:

Rare jongens die chinezen!

• 07 November 2014 - 20:09

Trudi :

Ha El en Bert, gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen en heb je al een nieuwe fietslamp op de kop kunnen tikken? Voor morgen een goede start met jullie eerste fietsreis samen toegewenst op naar uiteindelijk Myanmar toch ? doei doei

• 07 November 2014 - 20:42

Mieke:

he ellen en bert,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    leuk om weer met je mee te reizen
    liefs mieke en raye

• 07 November 2014 - 21:29

Berna:

Tot zover gelukt,
    succes verder.!!

• 07 November 2014 - 21:29

Steffi:

Ha Ellen en Bert! Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn, ondanks je koplampje. Maar met een ijsstokje is een hoop te repareren! ;)
    Nu lekker de stad uit, en fietsen maar!
    Tot een volgend berichtje, groetjes, ook van niels!

• 09 November 2014 - 10:00

Lenie :

Dag Ellen en Bert,
    Wat geweldig dat julllie dit avontuur samen ondernemen! Kun je je samen verbazen en verwonderen, samen genieten van alle bjzondere uitzichten en belevenissen. Ik wens jullie beiden HEEL VEEL MOOIE MOMENTEN met zijn tweeën!
    Met een zoen, ook van Frits, Lenie

• 09 November 2014 - 12:02

Mrja:

Hoi Ellen en Bert. Site weer gevonden, Ik heb me weer aangemeld. Zo kan ik jullie volgen. Hoeven we niet meer te appen. Heel veel plezier. Inmiddels zullen jullie de eerste fietskilometers achter de rug hebben. Er gaan er nog vele volgen !!!
    Groet Marja

• 09 November 2014 - 14:43

Jacqueline En Guus:

Bon dia lieve Ellen en Bert...
    Jeetje, eindelijk op weg samen....naar het avontuur.
    dus dit wordt dubbel genieten!
    We gaan jullie volgen vanuit de Carib, heerlijk iedere week weer een nieuw hoofdstuk van jullie boek.
    Heel veel plezier samen en een dikke knuffel van de Shorties.
    Ayo xxx

• 09 November 2014 - 18:55

Netty:

Hoi Ellen en Bert,
    Mooi dat alles ok is op een kleinigheid na. Lekker genieten van jullie avontuur. We volgen jullie.
    gr
    Jan en Netty