Nog 3 weken - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: Ellen de Geus

Blijf op de hoogte en volg Ellen

13 Oktober 2014 | Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Hoi Allemaal.

Dit keer ga ik niet alléén op pad, maar samen met Bert. We gaan beginnen in Kunming (China). Daar ben ik in 2010 ook begonnen en dat was vooral mentaal zwaar vanwege de moeilijke en moeizame communicatie. Nu gaan we samen en ik hoop er een beter gevoel aan over te houden.
We zullen voornamelijk in de provincie Yunnan fietsen, vandaar naar Noord-Vietnam, Noord-Laos, Noord-Thailand en sluiten onze reis af in Myanmar.
Kortom een nieuwe uitdaging. Ha ha.

Groet, Ellen & Bert

• 13 Oktober 2014 - 21:09

Ellen:

Wat leuk, ik wens jullie heel veel plezier.

• 13 Oktober 2014 - 21:21

Monique Godefrooij:

Ha die Ellen,
    Wat geweldig dat je dat aandurft. Genoeg te communiceren dus dat zal het probleem niet zijn op reis.
    Of twee meer zien dan één valt nog te bezien en is afhankelijk van de kijkrichting want als jullie de richting van de foto blijven kijken zie je vooral elkaar veel hetzelfde gedurende de reis. Wat een geweldige plannen weer.
    Ik volg jullie graag en kijk uit naar de verslagen want hopelijk heb je nog wel tijd die te schrijven.
    Veel goeds samen en groet.

• 13 Oktober 2014 - 21:24

Rita Bakker:

Gezellig en veelplezier

• 13 Oktober 2014 - 21:41

Elsie:

Ik hoop dat jullie een magnifieke reis gaan ervaren. Zorg dat de billen goed gesmeerd zijn want je zit weer erg lang in het zadel. Kus

• 13 Oktober 2014 - 21:51

Boudewijn:

Ha die El, Wat leuk dat jullie nu samen gaan. Het is je van harte gegund. Misschien kunnen we volgende keer wel met zijn drieën en de keer daarop met z'n vieren en de keer daarop ... Tot sowieso, de Man van Atlantis

• 13 Oktober 2014 - 22:15

Berna:

He El, succes met de voorbereidingen!

• 13 Oktober 2014 - 22:34

Rina:

Ha die Ellen, heel leuk om jullie te volgen! Heel veel plezier samen!

• 13 Oktober 2014 - 22:51

Pieternel:

Ik ben nu al benieuwd naar jullie avonturen. Alleen of met zijn 2-en is toch een verschil. Veel plezier. Welke datum ga je precies weg?

• 13 Oktober 2014 - 23:32

Marie-jose:

Ellen&bert, maak er een mooi tripje van. Ik ga jullie volgen, via Internet natuurlijk. Bye bye

• 14 Oktober 2014 - 03:47

Jezus:

he zus, de vorige is niet gelukt denk ik. want ik heb niets gehad. have fun met de voorbereidingen.

• 14 Oktober 2014 - 04:18

Lida:

Hi Bert en Ellen! Leuk om weer getuige te mogen zijn van jullie voorgenomen reis.
    Natuurlijk wens ik jullie veel plezier, voorspoed en geluk!
    Liefs van Lida (op dit moment vanuit Harlem, NY)

• 14 Oktober 2014 - 10:43

W&W:

Hoi Ellen en Bert, Inderdaad, niets ontvangen. Maak er iets moois van. Eind november zullen wij jullie volgen vanuit Thailand. Zet in je volgende berichtje nog even wanneer jullie vertrekken. Kijk er naar uit jullie verslagen te lezen. Knuffel, W&W

• 14 Oktober 2014 - 10:52

Marijke:

Ha die Ellen en Bert, spannend, weer een stukkie fietsen ver weg. Wens jullie een mooie reis met weinig lekke banden, doe maar geen één.

• 14 Oktober 2014 - 12:08

Marleen:

Hoi Ellen, bericht aangekomen, kijk weer uit naar je avonturen. groet Marleen

• 14 Oktober 2014 - 13:10

Els Bemmel:

Ellen en Bert,

Genieten maar!!!! Ik fiets met jullie mee!!!! ;) Groetjes Els

• 14 Oktober 2014 - 15:53

Sanne:

Hoi Ellen,
    heel veel plezier op jullie reis! Geniet er van! xx Sanne

• 15 Oktober 2014 - 18:45

Cora:

Hoi Ellen,

Wat weer een onderneming. Heel veel plezier en ik ga het weer volgen.
    Liefs
    Cora xxx

• 19 Oktober 2014 - 21:04

John Wissenburg:

Hoi Ellen
    wees voorzichtig en veel plezier
    Cock en John

• 22 Oktober 2014 - 16:37

Gretha Postma:

Hoi Ellen en Bert,

Lange tijd niet gesproken, maar wat gezellig dat jullie met z'n tweeën gaan. Hans en ik gaan jullie volgen en wensen jullie dan ook een ontzettende sportieve vakantie toe. Gretha

• 23 Oktober 2014 - 20:34

Denise:

Jeetje Ellen, reiziger in hart en nieren, leuk om je weer te kunnen volgen. Groetjes uit Utrecht, inmiddels ouders van twee jongetjes, Rutger en Denise

• 01 November 2014 - 21:33

Jan En Trudi Van Der Plas:

Ha die Ellen, wel nog een paar nachtjes slapen en dan samen met Bert op naar China ..... ik zal je morgen nog een goede reis toewensen, een prachtige reis toegewenst en hopelijk niet teveel sores aan jullie fietsen -:) maar je heb Bert bij je en die heeft heeeeellllll veel ervaring met lekke banden toch?
    Groetjes en xxx Trudi en Jan van der Plas

• 02 November 2014 - 19:00

Gerard Ouwehand:

hey Ellen!

Had je niet meer gezien of gesproken van de week, maar wil je nog even via deze weg een onwijs gave reis toewensen! Groetjes uit Tel Aviv! Zie je in maart weer! Gerard

• 03 November 2014 - 12:13

Lydia:

Bonjour Ellen en Bert,
    Heel veel plezier onderweg en bon voyage!
    nu samen op pad, dat is dubbel genieten, ( haha
    dat horen we dan wel na afloop)
    hartelijke groet van Lydia