Van alles wat en voor .... - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Ellen Geus - WaarBenJij.nu Van alles wat en voor .... - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Ellen Geus - WaarBenJij.nu

Van alles wat en voor ....

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

12 November 2012 | Bolivia, Uyuni

Hola todos
Krijg heel veel leuke reacties en ook vragen en mededelingen. Daar ga nu even op in.

Lida en Annette- Ben zondag naar James Bond ¨Skyfall¨ geweest. Gelukkig niet zo geweldadig. Heb er van genoten. ja, ja je moet wat als je tijd over hebt.

Marja vd G. - Waar ben je geweest met vakantie? Hou je me weer een beetje op de hoogte van het schaatsseizoen, zowel de marathon als de korte/lange baan, wereldbekers etc.

Dikke Leo - Waar kan ik die handel krijgen waar je dan water bij moet doen?

Els U - Heb onderweg van de afdaling een prachtig hek gezien voor een zaai-foto, helaas ging ik zo snel dat ik er al voorbij was voor ik er aan dacht. Blijf ernaar uitkijken.

Sjirk - Weet je dat ze hier bij de Italiaan echt pizza´s verkopen en rode wijn. Ik hou hem erin.

Ank (mezus) - Krijg ik van jou de voetbalresultaten UEFA en Worldleage een beetje door. En had ik nou gevraagd of jij om de zoveel tijd de reisverslagen naar Tante Aaf en Oom Cees wil sturen, kunnen ze ook een beetje mee reizen.

Mieke L. - Hoe gaat het in de Beemster, met je moeder en met Gerard? Ben wel benieuwd. Je kan ook antwoorden naar mijn hotmail.
ellen_de_geus@hotmail.com

Ineke, Jannie, Els U - Gaan jullie eens even bij mijn huis langs om te kijken welke kleuren Bert heeft gebruikt boven in de logeerkamer.

Steffi - Heb je de mail nog ontvangen met al mijn vragen?

Sandra D. - Veel succes weer in het arbeidsproces, heb je lekker kunnen genieten van je break?

Maaike en Tiny - G... niet te veel vreten hoor, anders pas je straks niet meer in je jurk.

Hans en Heleen - Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis in Amsterdam, bevalt het een beetje?

Peter - Gaat het goed met je herstel?

Erik v R.- Zal ik proberen of ik wat van die dynamite mee kan brengen, dan heb je volgend jaar met oud en nieuw tenminste een echte knal? Ben je al een beetje aan het werk zoeken of verveel je je nog niet?

Vriendje Bert- Succes met de verbouwing, maak er iets moois van. Ik vertrouw erop dat alles goed gaat komen. Kus.

Verder iedereen die de komende weken jarig is of iets anders te vieren heeft veel plezier en nog/alvast gefeliciteerd.
Ik ga nu mijn tas pakken want morgen half 5 op voor mijn trip naar de jungle en de pampa. Tot over een week.

Knuffel, Ellen


  • 12 November 2012 - 22:14

    Hans Van Rijsbergen:

    hey ellen!
    ja het huisje is prachtig. Helaas nog lang niet alle meubels maar het is een fantastische plek. En een stuk minder in de auto dus dat is fijn.
    hele mooie foto's zeg! Ook laatst van de zoutvlakte. Echt top!

    groetjes uit A'dam

  • 13 November 2012 - 08:03

    Steffi:

    Antwoorden zijn onderweg :)

  • 13 November 2012 - 14:17

    Peter En Janny:

    Hallo Ellen,
    Alles gaat zijn gangetje in Zoeterwoude en inmiddels heb ik met goed gevolg mijn eerste leerjaar afgesloten.
    Hiernaast wordt druk getimmerd dus dat gaat allemaal wel goed komen.
    Over de kleuren hebben wij nog geen informatie en vragen ons af of dit geen geheim moet blijven,
    ik zag wel potten goud en zilver verf voorbijgaan maar vraag mij niets.
    Het zal allemaal wel mooi worden.
    Nog veel reis plezier en tot het volgende bericht.
    Groeten Peter, Janny en Maya.

  • 13 November 2012 - 20:17

    Els P Te B:

    Hee Ellen, we lezen hier trouw je verslagen en lisa vind je foto's erg mooi. Zo te lezen vermaak je jezelf goed gelukkig is James b ook in Bolivia wat een massel. Hier alles goed druk op het werk, bouw aan een nieuw website. Met dames gaat het ook goed, knuffel van ons alledrie. Els merel en lisa

  • 13 November 2012 - 22:59

    Lda:

    Hoi El! Vrijdag zijn kids en Rodrigo ook naar 007 geweest.......ik zag er maar vanaf sinds ik met jou en Annette ooit ben geweest. Is mij toch iets te 'soft'.......

  • 14 November 2012 - 19:14

    Bert:

    Hola,ik vond die zilveren muur niet zo mooi,dus ik heb hem wat opgevrolijkt met gele stippen,nu ziet het er echt goed uit.Ik ben nu trouwens 3 bijennesten en een dode vogel tegen gekomen onder het plafon.En ik zag ook nog een gigantische grote spin weg kruipen,hij liep naar de slaapkamer,maar ik kon hem niet meer vinden.

    Veel plezier daar in de jungle,ik ben helemaal niet jaloers hoor???

    Kus van je maatje

  • 18 November 2012 - 12:31

    Tiny:

    Ga volgende week maandag mijn jurk afspelden dus dan gaan we zien hoe dik ik ben geworden, spannend! Ben super benieuwd hoe het is de jungle is geweest! Kijk uit naar t volgende verhaal! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Een spontane, ondernemende, bijzonder aardige, leuke vrouw. Daar is er maar één van en dol op fietsen all over the world. Het ultieme vrijheids gevoel is op de fiets daar waar de weg je brengt.

Actief sinds 24 Juli 2006
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 179622

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 05 Augustus 2022

Ciao Italië

03 December 2019 - 21 Maart 2020

Waar je ook gaat.....

14 Mei 2017 - 22 September 2017

The Great Divide Trail Noord- Amerika en Canada

04 November 2014 - 24 Februari 2015

Twee zien meer dan één!!!!

15 Oktober 2012 - 26 Januari 2013

Zuid-Amerika 2012-2013

28 Oktober 2010 - 23 Februari 2011

Fietsen in China, Laos en Cambodja

26 September 2008 - 23 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: